1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Schemat pompy wtryskowej Zafira 00r. 2.0 dti

Dyskusja w 'Pliki, pomoce naukowe poszukuję' rozpoczęta przez użytkownika azerus11, 20-09 12.

  1. azerus11

    azerus11 Początkujący

    Dołączył:
    12-09 11
    Postów:
    86
    Docenione treści:
    6
    Jak w temacie poszukuję schematu pompy wtryskowej, o ile się nie mylę jest boscha.
    Za pomoc, z góry dziękuje :)
     
  2. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    5 359
    Docenione treści:
    713
    Miasto:
    PZ
    schematu podłączenia pompy czy schemat budowy pompy?
     
  3. azerus11

    azerus11 Początkujący

    Dołączył:
    12-09 11
    Postów:
    86
    Docenione treści:
    6
    Schemat budowy (podłączenia już mam) ;)
     
  4. bombel1985

    bombel1985 Uczestnik

    Dołączył:
    6-06 11
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    16
    Miasto:
    Jugosławia :)
    a do czego ci to potrzebne
     
  5. azerus11

    azerus11 Początkujący

    Dołączył:
    12-09 11
    Postów:
    86
    Docenione treści:
    6
    Chcę naprawić pompę, a schemat będzie mi służył jako pomoc ;)
     
  6. bombel1985

    bombel1985 Uczestnik

    Dołączył:
    6-06 11
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    16
    Miasto:
    Jugosławia :)
    gdzieś kiedyś miałem może znajde to podeśle a co ci sie dzieje w tej pompie vp 44 nie należy do najłatwiejszych w naprawie
     
  7. magick6

    magick6 Początkujący

    Dołączył:
    13-09 12
    Postów:
    48
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    kwidzyn
    witaj robiłem to juz bez schematu nie jest to trudne,pewnie masz zatarty tzw tłoczek i padł rezystor w sterowniku koszt tłoczka i uszczelek jakieś 300zł i naprawa sterownika jakieś 200zł,chodzi już ponad rok i nic sie nie dzieje
     
    azerus11 lubi to.
  8. azerus11

    azerus11 Początkujący

    Dołączył:
    12-09 11
    Postów:
    86
    Docenione treści:
    6
    No dokładnie tak myślałem o tym tłoczku ;) dobrze wiedzieć jakie koszty dzięki wielkie. Ale i tak przydałby mi się schemat. Jeśli ktoś ma to byłbym wdzięczny.
     
  9. igltokz

    igltokz Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-04 12
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    28
    chciałbym zauważyć że zazwyczaj przy zacieraniu tłoczka uszkadza się także obudowa i wymiana tylko jednej części a szczególnie samego tranzystora jest tylko odwlekaniem tego co ma nastąpić :) dlatego ja preferuje wysłanie do Bosch Diesel Center może i kosztuje ale przynajmniej nie przyjdzie do mnie klient z pretensjami że zabrakło mu mocy przy wyprzedzaniu i omal nie zginął oczywiście wtedy już nie pamięta że chciał tanio...
     
  10. EPB

    EPB Nowy

    Dołączył:
    6-10 12
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    z lubelskiego
    w tym modelu i w tej pompie zaciera się tlok przestawiacza kąta wtrysku. Tranzystor pada który steruje zaworem dawki a nie przez zatarty tlok kąta. Apropo obudowy można wyhonować. Wszystko zależy od zasobnośći portfela klijęta.
     
  11. igltokz

    igltokz Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-04 12
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    28
    a czemu zawsze jak padnie tranzystor to okazuje się że jest też problem z tłokiem ?
     
  12. EPB

    EPB Nowy

    Dołączył:
    6-10 12
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    z lubelskiego
    dlatego że przytarcia tłoka przestawiacza to norma ,dlaczego? Długo by pisać. Ale gdy auto nie jara i się okaże że sterownik padł mechanicy rozkładają pompę i widząc rysy na tłoku mówią [ to jego wina]. W k......mnie to bo nie wiedzą zasady działania jej. Przecież od zatartego lub przytartego tłoka przestawiacza jest inny tranzystor który nie pada, przynajmiej ja nie spotkałem się z takim przypadkiem. Pada tranzystor sterujący elektrozaworem regulacji ciśnienia inaczej dawki paliwa.
     
  13. igltokz

    igltokz Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-04 12
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    28
    a co jest przyczyną padania tego tranzystora ?
     
  14. EPB

    EPB Nowy

    Dołączył:
    6-10 12
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    z lubelskiego
    przebieg. Dla niemca 200.000km wystarczy.
     
  15. zibi76

    zibi76 Nowy

    Dołączył:
    24-10 12
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich .Chciałem się przyłączyć do prośby że jak by ktoś miał ten schemat pompy to byłbym wdzięczny .Ja mam taki przypadek że przy odpalaniu silnika szarpie nim,chodzi jakby nie na wszystkie cylindry palił,nie reaguje na pedał gazu i czasami gaśnie albo go trzeba zgasić z kluczyka. Dzieje się to nie przy każdym odpalaniu silnika i przeważnie jak jest ciepły silnik.
     
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. pompa paliwa zafira 2.0 dti

    ,
  2. pompa paliwa opel zafira 2.0

    ,
  3. opornik pompa 2.0 dti

    ,
  4. wymiana pompy wtryskowej opel zafira,
  5. wymiana pompy wtryskowej opel 2.0 dti,
  6. wymiana pompy 2.0 dti,
  7. sterownik pompy zafira,
  8. wymiana pompy wtryskowej opel 2.0dti,
  9. sterownik pompy wtryskowej opel 2.0 dti,
  10. jak ustawic pompe wtryskowa opel zafira,
  11. sterownik pompy wtryskowej opel zafira 2.0 dti,
  12. opel vetra 2.0 dti pompa paliwa,
  13. zaworek do pompa wtryskowa zafira 2.0,
  14. ktory tranzystor pada w pompie,
  15. zafira 2 0 dti jak wymienic sterownik pompy wtryskowej,
  16. schemat ukladu paliwa zafira,
  17. sterowanie pompą wtryskową opel zafira,
  18. montaż pompy wtryskowej opel 2.0 dti,
  19. jak naprawic pompe 2.0 dti,
  20. opel zafira jak ustawić dawkę paliwa w pompie