1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

SILNICZEK ELEK. PASSAT B6 2,0 tdi

Dyskusja w 'Układ hamulcowy' rozpoczęta przez użytkownika Mengog, 18-12 15.

  1. Mengog

    Mengog Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 15
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    7
    WITAJCIE

    czy jest możliwość że po odesłaniu przez klienta silniczka do zacisku prawego tylnego
    przysłali nadal uszkodzony mianowicie
    zakładam nowy(regenerowany) naciskam na zamkniecie zacisków
    zaciski sie zamykają lewy i prawy z tym że prawy długo kręci ale dokręca i blokuje
    w momencie gdy chce zwolnić zacisk odpuszcza tylko lewy,

    podłączając vcds nie można usunąć jednego błędu

    jak dobrze pamiętam błąd 02431

    naturalnie w zależności od ułożenia pokazuje różne błędy ale zawsze prawego zacisku, które da sie usunąć.

    Co proponujecie niech klient oddaje sobie ten zacisk do tego gościa z allegro czy mozna cos jeszcze zrobić ?
     
  2. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 217
    Docenione treści:
    512
    Miasto:
    NS
    błąd to może 02433?
    Przełóż silniczki i zobacz czy dalej jest to samo, nie musisz ich montować
     
  3. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    1 564
    Docenione treści:
    238
    Miasto:
    WLKP
    sprawdz instalacje do silniczka,miałem ostatnio tak ze w kostce pod gumka w złaczu na silniczku jak sie zapina był utleniony przewod.Najlepiej jak wiazka zdrowa to zamien same silniczki,sterowniki tez padały.
     
  4. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 217
    Docenione treści:
    512
    Miasto:
    NS
    Ten system jest prosty jak budowa cepa.
    Przy słabym styku jak wyłączasz ręczny to płynie mały prąd rzędu 5A więc jak masz zły styk to silnik nie ruszy
     
  5. Mengog

    Mengog Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 15
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    7
    ale silniczek rusz tzn zaciska go bez problemu tylko nie odkręca go tu jest problem bo dociska go mocno
    takze sadze ze to nie jest problem wiazki co sądzicie?

    Oczywiście jak skręci go to miga kontrolka na desce i w przycisku

    błąd sprawdzę później jak mi wyjedzie obecne auto z stanowiska i podeśle dokładnie numer błędu
     
  6. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 358
    Docenione treści:
    443
    Miasto:
    Szczecin
    Tylko nowe ,tyle w temacie.
     
  7. Mengog

    Mengog Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 15
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    7
    no tak facet twierdzi ze na nowy go nie stać
     
  8. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 358
    Docenione treści:
    443
    Miasto:
    Szczecin
    Proszę przynieść mi drugi silniczek prosta mowa. Na Allegro więcej oszustów
    jak uczciwych handlarzy.
     
  9. Mengog

    Mengog Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-09 15
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    7
    no dokładnie masz racje
     
  10. mis_jogi

    mis_jogi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-10 13
    Postów:
    113
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Glasgow
    Pojawił mi sie podobmy problem z audi a6 2005. Przy wymianie klocków hamulcowych cofnęły sie tłoczki ale nie chcą sie ponownie wysunąć. Błąd 02433 napięcie zasilania silnika hamulca postojowego. Drugi błąd taki sam dotyczy drugiego zacisku. Nie da sie skasować nawet na chwilę. Bezpieczniki ok. Po odpięciu wtyki z silnika dodatkowy błąd - przerwa w obwodzie. Więc zakładam że przejscie na przewodach jest. Możliwe ze oba silniki padły na raz?
     
  11. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 981
    Docenione treści:
    460
    Miasto:
    z charakterem
    Nie pij już Stanisław...
     
  12. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 458
    Docenione treści:
    1 509
    Miasto:
    PZ
    Może ktoś je cofał ręcznie
     
  13. mis_jogi

    mis_jogi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-10 13
    Postów:
    113
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Glasgow
    Nie, cofneły się same. Odkrecilem silnik i śruba była wkręcona max. Jeden silnik ma już poklejoną wiazke. Klient mówił że hamulca ręcznego w ogóle nie używa. Może mu te przewody pogniły, ruszyłem zaciskiem i się posypały do reszty. Czy ten moduł od ręcznego siedzi na prawym nadkolu w bagażniku?
     
  14. david2291

    david2291 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    685
    Docenione treści:
    50
    W passacie siedzi pod konsola środkową tam gdzie normalnie powinna być wajcha od recznego.W audi jeszcze sterownika nie wyciagalem ale podejrzewam ze będzie podobnie ulokowany.
    Ten ręczny to jest tragedia jakas non stop pękniete obudowy,zgnite wiązki i piny we wtyczkach,sterownik padnięty tez się trafił
     
  15. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    2 530
    Docenione treści:
    483
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    I dobrze.jest co robic
     
  16. mis_jogi

    mis_jogi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-10 13
    Postów:
    113
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Glasgow
    To pewnie te przewody. klient podstawi auto za tydzień to będę sprawdzał. dzięki
     
  17. david2291

    david2291 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    685
    Docenione treści:
    50
    Pewnie ze dobrze niech się psuje.Z wymiany oleju i klocków nie da się już utrzymać
     
  18. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    2 530
    Docenione treści:
    483
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Niestety
    Jak najwiecej wynalazkow i niech sie wala wozy na potege.Zyc nie umierac
     
  19. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 785
    Docenione treści:
    413
    Miasto:
    Pajac Kultury
    a sprawdź czy właśnie nie jest pęknięta obudowa?
    błoto w środku skutecznie blokuje mechanizm i pasek.
    Ja sprawdzam na stole, podaję + i - a potem zmieniam bieguny tylko przy cofaniu trzeba tłoczek wcisnąć palcami...
     
  20. mis_jogi

    mis_jogi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-10 13
    Postów:
    113
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Glasgow
    Mechanizm w środku był czysty. Elektrycznie go nie sprawdzałem. Tloczek lekko wchodził. Przyjedzie to podepne na krótko. dzięki
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. 02433 passat b6

    ,
  2. błąd 02433 passat b6

    ,
  3. vw błąd 02432