1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Skoda 1.6 AKL brak komunikacji z ecu

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika ene, 12-08 17 o 9:33.

  1. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    143
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    Jak do ECU tego modelu można wpiąć się z vcds aby sprawdzić na krótko czy się połączy jest tam linia K czy przez CAN podłączać . Główny problem że odpala i gaśnie - zapewne immo niema komunikacji z ECU silnika. Immo w tym modelu lata po K czy CAN ? Z licznikiem, ABS się łączy bez problemu.
     
  2. Josep

    Josep Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-03 15
    Postów:
    281
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Bytom
    Adres strony:
    Który to rocznik może napiszesz
     
  3. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    568
    Docenione treści:
    43
    Miasto:
    Szczytno
    zapewne rok około 2000.. więc ster idzie po K. Na liczniku powinna migać kontrolka od immo jak masz taki objaw

    W liczniku jakie błedy?
     
  4. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 468
    Docenione treści:
    307
    Miasto:
    europolonia
    Kod silnika AKL należy do 2, 5 l tdi 180 kucyków.

    Z lat chyba 98 koniec w górkę.
     
  5. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    568
    Docenione treści:
    43
    Miasto:
    Szczytno
    AKL to 1.6
    AKE to 2.5 TDi :p
     
  6. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 468
    Docenione treści:
    307
    Miasto:
    europolonia
    Masz rację.
     
  7. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    143
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    Kod silnika na pewno AKL i napewno 1.6 Rok 1999 - Koledze zapewne sie skojażyło z AKE 2.5tdiv6
    Auto przywiezione w takim stanie . Ktoś coś grzebał ale nie znalazł widocznie przyczyny. Kontrolki immo brak a licznik nie ma błędów
     
  8. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    568
    Docenione treści:
    43
    Miasto:
    Szczytno
    Zrob test zegarow czy nikt kontrolki od immo nie wyciął.
    Do sprawdzenia masy i zasilania ecu i linia K
     
  9. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    143
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    Kontrolki brak przy teście kontrolek . Teraz muszę zlokalizować rozpiskę pinów i będę badał dalej. Narazie znalazlem w sieci ze chyba na 19pinie ecu jest linia k
    ale muszę to sprawdzic jeszcze w innym zródle
     
    Ostatnio edytowano: 12-08 17 o 20:28
  10. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 468
    Docenione treści:
    307
    Miasto:
    europolonia
    Jutro zobaczę coś powinienem mieć , gdzie jaka linia jest podpięta.
     
  11. MTM

    MTM Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    11-08 14
    Postów:
    2 754
    Docenione treści:
    406
    Miasto:
    Gdzieś niedaleko
    Jaka to skoda? Fabia ?
    Sprawdź wiazke na lewej podluznicy.
     
  12. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    143
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    Skoda Octavia
    Zasilania na sterowniku są, masa też ale K wychodzi że szary z białym na 19pinie i wraz nie chce się łączyć z vcds.
    Może będę miał ster ze sprawnego auta na podmianę - może wtedy coś wiecej się wyjaśni.
     
  13. zububr

    zububr Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-05 15
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    2
    Sprawdził bym bezpieczniki a przy okazji odłączył radio kiedyś miałam przypadek że przez radio autko nie chciało ze mną gadać.
     
  14. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 468
    Docenione treści:
    307
    Miasto:
    europolonia
    To często, gęsto orginał, czy dokładane bez znaczenia .
     
  15. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    143
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    Sorry że nie wspomniałem ale radia niema - poza tym tylko wtyczki iso są -tych małych nie widać.
     
  16. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    2 966
    Docenione treści:
    775
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Odłącz wtyczkę od pompy ABS i zobaczy czy sie połączy z silnikiem komp
    W pasacie kiedyś miałem taki numer i pompa abs siała
     
  17. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    143
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    OK spróbuje jutro.
     
  18. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    143
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    Padł ECU
    Plus piny 1 i 3
    masa pin 2
    K linia pin 19

    Mam drugi ECU i kod pin z aktualnego licznika - wystarczy by sparowa immo?
     
  19. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    893
    Docenione treści:
    101
    Miasto:
    Pogorzela
    Możesz spróbować pamięć przerzucić
     
  20. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    143
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    Już opanowane - adaptacje i te sprawy i po zabiegu .
    Dzięki za wsparcie w temacie.