1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Skoda fabia 1.4 MPI ame P0171

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika maxbu, 2-03 13.

  1. maxbu

    maxbu Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-02 12
    Postów:
    92
    Docenione treści:
    3
    Witam mam problem ze skodą wyskakuje błąd P0171 rząd pierwszy culinder 1 mieszanka za uboqa bardzo nie równo pracuje po skasowaniu błedu lepiej.
    myślalem że to sonda bo nie wszystko mieściło się w parametrach a tu bez poprawy. czujnik temp płynu bo może zle podaje tempi zle dobiera dawke też bez zmian. na dolocie nie łapie leweqo powietrza. wtryski też raczej dobrze filtr paliwa też wymieniłem myslałem ze może sie blokuje i cisnienia nie daje ale tez nie to . mam kłopot bo już druqi dzię walcze. może ktoś miał podobny problem co można jeszcze sprawdzić
     
  2. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 181
    Docenione treści:
    261
    Cewka zapłonowa lubią padać :)
     
  3. maxbu

    maxbu Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-02 12
    Postów:
    92
    Docenione treści:
    3
    zapomniałem napisać cewkę mam na podmianę i na nowej jest też tak samo
     
  4. S-LINE

    S-LINE Gość

    to jest silnik na laskach popychaczy???
     
  5. maxbu

    maxbu Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-02 12
    Postów:
    92
    Docenione treści:
    3
    nie zabardzo rozumiem "laskach" jeśli dobrze myśle to na hydraulice
     
  6. S-LINE

    S-LINE Gość

    to jest silnik na lancuchu czy na pasku???
     
  7. mateusek

    mateusek Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    118
    Miasto:
    Dublin -Kraków
    a zawory wyregulowane?:)s line na łancuchu :p
     
  8. S-LINE

    S-LINE Gość

    to tam sie zawory reguluje :D
     
  9. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 181
    Docenione treści:
    261
    Regulacja wstępna po remoncie i lata do następnego:) Spróbuj jeszcze umyć przepustnicę i zrobić adaptację.
     
  10. maxbu

    maxbu Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-02 12
    Postów:
    92
    Docenione treści:
    3
    Jest na łańcuchu i zaworów się nie requluje a adaptacje przepustnicy robiłem myc nie myłem
     
  11. mateusek

    mateusek Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    118
    Miasto:
    Dublin -Kraków
    zaworów sie nie reguluje hmm a to dobre tego jeszcze nie słyszałem..
     
    S-LINE, ludo44 oraz shrek lubią to.
  12. shrek

    shrek Moderator Car Audio Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    6-11 11
    Postów:
    2 518
    Docenione treści:
    821
    Miasto:
    Pyrlandia
    Adres strony:
    Przebieg pracy
    – Obracać wałem korbowym aż do przekrycia zaworów 4. cylindra (zawór dolotowy otwiera się, zawór wylotowy zamyka się ).
    – W 1. cylindrze odkręcić nakrętki kontrujące śruby regulacji dźwigienek popychaczy.
    – Następnie śruby regulacyjne wkręcić w dźwigienki popychaczy, aż pomiędzy dźwigienką popychacza i zaworem wyczuwalny będzie luz.
    – Śruby regulacyjne obu dźwigienek popychaczy lekko obrócić do zaworów, aż nie będzie luzu. Poruszając dźwigienką popychacza, sprawdzić, czy jest jeszcze luz. Dokładne przyleganie uzyskuje się, gdy skasowany zostanie cały luz.
    – Śruby regulacyjne od tego punktu obrócić dalej o dwa obroty. Przykręcić nakrętkę kontrującą i dokręcić momentem 13 Nm.
    – Prace nastawcze dla pozostałych cylindrów wykonać według poniższej tabeli:

    Regulacja Przekrycie zaworów
    cylinder 1 cylinder 4
    cylinder 3 cylinder 2
    cylinder 4 cylinder 1
    cylinder 2 cylinder 3

    Po zamontowaniu nowych popychaczy hydraulicznych przez ok. 30 minut nie wolno uruchamiać silnika. Popychacze hydrauliczne muszą osiąść (inaczej zawory mogą być cały czas otwarte i stykać się z tłokami).

    Tyle....
    Procedura z serwisówki Śkodinki.
     
  13. S-LINE

    S-LINE Gość

    noooo dla mnie tez nowosc :D
     
  14. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 181
    Docenione treści:
    261
    Ja też nie słyszałem:) ale może wyszła nowa generacja silników mpi:confused:
     
  15. mateusek

    mateusek Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    118
    Miasto:
    Dublin -Kraków
    popychacze hydrauliczne hmm tego tez nie słyszałem :)
    u mnie sie mowiło mijanka :Dprzy regulacji zaworów:p
    Rok temu jakos chłopowi pod domem wymieniałem głowice i wiem ze tam jest regulacja a nie ma zadnej hydrauliki ssace po 0.20mm a wydechy na 0.25 jakoś tak było...
    auto to było fabia 2001 rok :p
     
  16. S-LINE

    S-LINE Gość

    tak w tym silniku robilo sie wstepna kompensacje luzu zaworowego (czy jakos tak sie to nazywalo) dla mnie to taka hybryda polaczenie regulacji dzwigienki a hydropopychacza, walcylem z taka skoda ostatnio i robilem wstepna kompensacje i pozniej silniki rowno pracowal a okazalo sie ze te "hydropopychacze" sa uwalone
     
  17. mateusek

    mateusek Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    118
    Miasto:
    Dublin -Kraków
    hydropopychacze mowisz hyhy ja ustawiłem zawory tak jak kiedys w faforitce było ten sam silnik i chodzi jak zegarek..:)
     
  18. S-LINE

    S-LINE Gość

    tak tam sa "hydropopychacze" gdzie bodajze co 30tys km musisz robic kompensacje luzu dzwigienki zaworowej:)
     
  19. kamil_alus

    kamil_alus Nowy

    Dołączył:
    17-03 13
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    Witam
    W silniku 1.4MPI sa hydropopychacze tzw. szklanki jest tez laska i dzwigienki zaworowe, na których ustawia się nie luz zaworowy, a wstępne napięcie, odkręca się śrubę regulacyjną, tak aby był luz i zaczynamy wkręcać, gdy poczujemy opór od tego momentu dwa pełne obroty śrubokrętem, wtedy są dobrze wyregulowane zawory, oczywiście na zimnym silniku.
    mateusek jeżeli głowice ściągałeś przez padniętą uszczelkę i nie wyciągałeś tłoków a raczej cylindrów, to problem powróci
     
  20. inodiag

    inodiag Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    1 882
    Docenione treści:
    264
    Miasto:
    Dąbrowa Biskupia
    A ciśnienia sprawdzone?
     
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. regulacja zaworów fabia 1.4 mpi

    ,
  2. fabia 1.4 mpi regulacja zaworów

    ,
  3. luzy zaworowe fabia 1.4 mpi

    ,
  4. skoda fabia 1.4 mpi luzy zaworowe,
  5. luz zaworowy fabia 1.4 mpi,
  6. fabia 1.4 mpi luzy zaworowe,
  7. skoda fabia 1.4 regulacja zaworów,
  8. fabia 1.4 regulacja zaworów,
  9. fabia p0171,
  10. regulacja zaworów w skodzie fabii,
  11. cewka skoda fabia 1.4 mpi,
  12. regulacja zaworów 1.4 mpi,
  13. skoda fabia luzy zaworowe,
  14. regulacja zaworów fabia mpi,
  15. bład p0171 skoda,
  16. fabia 1.4 mpi ustawianie zaworów,
  17. cewka zapłonowa fabia 1.4 mpi,
  18. 1.4 mpi ilu zaworowy ,
  19. popychacz hydrauliczny fabia 1.4,
  20. wstepna regulacja luzu na zaworach skoda fabia 1.4 mpi