1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

sprzęt diagnostyczny

Dyskusja w 'Sprzęt diagnostyczny' rozpoczęta przez użytkownika Rash'u, 16-04 17.

1. Rash'u

Rash'u Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Gryfice
    Adres strony:
    Siemanko. Jako, że nie posiadam jeszcze żadnego sprzętu diagnostycznego rozważam jego zakup. Hurtownia z którą wspòłpracuje zaoferowała mi texe za 6500 gotówką z dożywotnią autodata jako, że nic jeszcze swojego nie miałem więc jestem w tym trochę zielony i chciałem Was spytać o opinię na temat tego sprzętu i wypowiedzenie się co się da a czego nie co obsłuży a czego nie.

ewentualnie co polecili byscie do 8 tys?

2. Mattii

Mattii Uczestnik

Docenione treści:
    57
    Miasto:
    Maszewo
    Sprawdź cenę aktualizacji texy.
    Cdif3 w tej cenie....

3. samspec13

samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Grabów
    Napisz prościej co chcesz ogarnąć.

4. lukkiwlkp

lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    35
    Miasto:
    Pogorzela
    Mam cdif 3 no i do końca nie jestem zadowolony. Potrafi zaskoczyć ale na prostych rzeczach się wykłada. Abonament 1200 na rok + plus abonament za autodate 400 chyba.

5. Mechanika pojazdowa Gorzów

Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    151
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony: