1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

superb I 2.8 V6 zgasł i już nie odpalił.

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Rffff, 18-12 16.

  1. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 243
    Docenione treści:
    457
    przeciwnie jest prosty tylko wymaga blokady wałków i wału a nie pisaka ;)
     
  2. DrCars

    DrCars Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 12
    Postów:
    207
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Suwałki
    Źle to napisałęm. Nie miałem na myśli jego trudność składania tylko to, że mazak tu nie pomoże. A niektórzy tak normują trudność (łatwość) wykonania naprawy. Jak już mazak mam to zrobię... :)
     
  3. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    584
    Docenione treści:
    85
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Bo uszkodzenie rozrzadu kojarzy sie z demolka, rozpruty silnik, zawory lataja w powietrzu, wielki huk. A tak naprawde jak zetnie kilka ząbków to silnik gasnie i nawet paska nie zerwie.
     
  4. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 275
    Docenione treści:
    1 063
    Miasto:
    Wysoka
    dzięki za wsparcie...
     
    DrCars lubi to.
  5. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    681
    Docenione treści:
    82
    Miasto:
    Gdańsk
    jak dla mnie wypadające zapłony w drugim rzędzie cylindrów mogą świadczyć o przestawionym rozrządzie na głowicy po stronie kierowcy lub na przestawiającym się rozrządzie. Co więcej ta strona ma z tyły czujnik położenia wałka i jeśli tylko wylezie poza zakres z automatu wyłączy ten motor podobnie jak 2.6 i 2.8 v8 12v w grupie audi. Tak więc jak dla mnie listwa do ustawiania wałków, i weryfikacja co się stało.
     
  6. Rffff

    Rffff Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-12 16
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Gost
    Witam ponownie.
    Auto naprawione, przyczyną usterki była padnięta pompa paliwa.
    Dzięki za odp.
    Pozdrawiam
     
    Maciej Bieleń lubi to.
  7. Maciej Bieleń

    Maciej Bieleń Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-09 16
    Postów:
    41
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    KtoToWie
    Ale demonizowania bylo co nie miara ;)

    Ale demonizowania bylo co nie miara ;)
     
  8. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 275
    Docenione treści:
    1 063
    Miasto:
    Wysoka
    Szkoda, że sam nie napisałeś od razu koledze, że to pompa paliwa padła...
     
  9. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    584
    Docenione treści:
    85
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Na innym forum jest taki punk regulaminu "nie pytaj jeśli sam nie zrobiles nic w celu ustalenia przyczyny" -krótko mówiąc tematy typu" samochód mi zgasl i co teraz" leca do kosza.
     
  10. Maciej Bieleń

    Maciej Bieleń Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-09 16
    Postów:
    41
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    KtoToWie
    Sluch juz u mnie nie ten sam ;)