1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

testery szczelności uszczelki głowicy

Dyskusja w 'Pogaduszki warsztatowe' rozpoczęta przez użytkownika SajmonMB, 26-11 15.

  1. SajmonMB

    SajmonMB Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-02 15
    Postów:
    133
    Docenione treści:
    12
  2. romys73

    romys73 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    18-01 14
    Postów:
    1 099
    Docenione treści:
    95
    Miasto:
    abingdon
    sensowniej pisze gość z pierwszego linku ,opisał ile razy możesz tego użyć ,i sądze że spełni warunki ,używam podobnego roztworu chemicznego
     
  3. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    3 109
    Docenione treści:
    835
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  4. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    126
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Liczy się płyn.
    A tester to ja np. używam menzurki do wina.Masz do tego w sklepie różne rozmiary gumowych korków i jak za pare zł to doskonale sobie radzi.
     
    SajmonMB lubi to.
  5. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 436
    Docenione treści:
    1 172
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    A i płyn jest wielokrotnego użytku, wystarczy, że postoi 24 godziny i znowu jest gotowy do użycia.
     
    SajmonMB lubi to.
  6. SajmonMB

    SajmonMB Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-02 15
    Postów:
    133
    Docenione treści:
    12
    Dzięki panowie za informacje czyli w zasadzie wystarczy że zakupię zestaw za 20zł plus płyn ewentualnie płyn i menzurkę do wina
     
  7. SajmonMB

    SajmonMB Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-02 15
    Postów:
    133
    Docenione treści:
    12
    Zakupiłęm ten tester wykonałem test w T4 i koloru nie zmienił wiec problemu z uszczelką niby nie powinno być. Czy według was ten test daje 100 procentową pewność. Ponieważ mam taki temat w 2,4 T4 bardzo wysokie ciśnienie w układzie płyn wyrzuca zbiorniczkiem po odpaleniu bez znaczenia zimy ciepły silnik kwestia kilku sekund a węże już bardzo twarde. Termostat sprawdzony korek podmieniony węże sprawdzone drożne, wszystko mi wskazuje na uszczelkę pod głowicą ale test mi przeczy temu ze zbiorniczka cały czas wydobywa się gęsta para. Pompa wody? macie panowie jakieś pomysły porady?
     
  8. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 436
    Docenione treści:
    1 172
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Jak wszystko wskazuje na UPG to po co robić test?
     
  9. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    792
    Docenione treści:
    102
    Hahahha Misiek wszystko wskazuje na upg tylko nie test hahah

    Tak swoją drogą co wy myślicie o tym tester ze używa go ktoś tak na codzień (pytam pelnoetatowych mechaników ☺ )

    Było by dobrze mieć coś takiego co by klient (mało kumaty ) widział na własne oczy . Dla takich niewiernych Tomaszów
     
  10. Masakra

    Masakra Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    14-01 14
    Postów:
    200
    Docenione treści:
    16
    Powiem tak mam używam i 99% skuteczności tylko raz w LT jakimś nie zdecydowałem sie na targanie głowicy bo test nie pokazał a problem był podobny jak u ciebie ja tez powiedzialem ze raczej pompa wody klient sie nie zgodził na wymianę pojechał gdzieś tam niby mu zrobili uszczelke głowicy ale starych czesci nie widział a ja i tak stawiam ze pompa a skasowali za glowice :)
     
    SajmonMB lubi to.
  11. SajmonMB

    SajmonMB Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-02 15
    Postów:
    133
    Docenione treści:
    12
    Po wymianie uszczelki pod głowicę problem znikł. Więc moja diagnoza przeciwna testerowi okazała się jednak słuszna. Myślałem że test za 20 zł jest taki cudowny i prawdę mówiąc szukałem na siłę problemu. Ale cieszę się z tego doświadczenia ponieważ nie zaufam już ślepo jakiemukolwiek testowi. Według mnie ten test za 20zł to troszkę pic na wodę o innych się nie wypowiem bo nie miałem styczności. Ale najlepszy test to chyba jednak wiedza i doświadczenie.
     
  12. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 436
    Docenione treści:
    1 172
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Chyba jednak nie...
     
  13. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 013
    Docenione treści:
    1 826
    Miasto:
    Sląsk
    Zalezy jak czuły jet płyn i co się wydostaje do zbiornika .. a doświadczenie i intuicja to następna sprawa
     
  14. Fornax

    Fornax Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-12 14
    Postów:
    439
    Docenione treści:
    9
    Panowie robiłem dzisiaj test w Punto 2..
    Co uważacie?
    Niby niebieski - niby nie..
    [​IMG]
     
  15. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 857
    Docenione treści:
    375
    Miasto:
    europolonia
    Niestety nie było mnie tam a test nie wyrazisty.

    P. s.
    Marek_S ma rację.
     
  16. Fornax

    Fornax Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-12 14
    Postów:
    439
    Docenione treści:
    9
    Intuicja podpowiada mi że mogą to być opary płynu Prestone który jest zielonkawy.
    Bo kolor nie zmienił się na typowy "zielony".
     
  17. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 785
    Docenione treści:
    413
    Miasto:
    Pajac Kultury
    Jak nie wyrazisty? to popatrz na mój...Przecież ten płyn wchodzi w reakcję i zmienia kolor.
    Zmienił się czy nie?
    Tutaj sytuacja 0/1 i tyle. Jakie masz objawy że robiłeś test, bo chyba nie dla zabawy?
    http://forum-mechanika.pl/threads/test-na-co2-ford-transit-connect.28009/#post-285425

    a jakim cudem opary starego płynu zmienią barwę twojego niebieskiego na zielonkawy? Czy pluje tak płynem że aż do menzury? Zrób jeszcze raz ten test...
     
    Ostatnio edytowano: 23-02 17
  18. ryszard70

    ryszard70 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-08 11
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    tarnowskie góry
    Witam zrob test na tlumiku na wylocie na jaki kolor sie zabarwi a potem porownaj na tescie na silniku.Wtedy mozesz porownac kolory
     
  19. Fornax

    Fornax Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-12 14
    Postów:
    439
    Docenione treści:
    9
    Test robiłem bo Punciak mocno dymi na biało/innych objawów - brak.
    Chciałem potwierdzić/wykluczyć UPG.
    Szumek72 link nie działa.

    Co do testu na tłumiku - nie wiem czy zatykanie wydechu to dobry pomysł :D
    Chyba że się nie znam.

    Test przeprowadzałem 10-15 minut/Na wolnych i przygazówki.

    Chodzi i bardziej o to że kolor powinien zmienić się na zielony w przypadku UPG.
    Tutaj jest jasny błękit wchodzący NIBY w zieleń ale to zależy od kąta patrzenia..
    Tutaj mamy ewidentni kolor zielony





    Podobno zbyt długi test powoduje dostanie się CO z powietrza i może to spowodować zabarwienie płynu.
     
  20. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    2 785
    Docenione treści:
    413
    Miasto:
    Pajac Kultury
    jak nie działa, jak działa...przed chwilą sprawdziłem.

    działa, przed chwilą sprawdziłem.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. tester uszczelki głowicy

    ,
  2. test szczelności głowicy

    ,
  3. test uczczeki glowicy toyota opinie

    ,
  4. tester szczelnosci glowicy,
  5. test uczczeki glowicy opinie,
  6. tester uszczelki z allegro opinie,
  7. tester obecności spalin ile minut,
  8. jak prawidłowo zrobic test co2,
  9. tester na obecność co2 w płynie chłodniczym zmienil barwe po pietnastu minutach,
  10. uszczelka pod głowicą jaki kolor,
  11. test uszczelki pod głowicą po ilu minutach kolor powinien się zmienić ,
  12. test szczelności uszczelki głowicy co to za płyn,
  13. tester szczelności uszczelki pod glowica opinie