1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Vectra b - centralny zamek

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika kamil866, 23-02 12.

  1. kamil866

    kamil866 Początkujący

    Dołączył:
    25-03 11
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    1
    Witam
    Pacjent Opel Vectra B 95r, problem w tym że nie da się otworzyć ani zamknąć auta, zarówno z pilota ( przestał działać dawno temu nawet nie ma baterii) ani z kluczka.
    Więc zacząłem od bezpiecznika (dodam że centralny jest fabryczny ), nie przepalony, prąd na gnieździe jest. Podłączyłem CDIF2 połączył się bez problemu, żadnych usterek niestety również żadnej możliwości aktywacji , ani podpatrzenia parametrów. No to zabrałem się za rwanie tapicerki, pierwsza oczywiście centralka ("dla potomnych" znajduje się na słupku w nogach pasażera ). Żaróweczka do rączki, + jest, masa jest, podaje na sterowanie (masę) a tu nic. Na szczęście przyjechał znajomy drugą vectrą no to pożyczyłem centralkę. Podłączyłem, próbuje wysterować, ale żaden z 4 zamków ani drgnie podobnie jak klapa bagażnika i wlew. Rozebrałem drzwi kierowcy, bawię się tym zamkiem i słyszę, że centralka cyka ale nic się nie chce zamknąć/otworzyć. Posprawdzałem kable, zarówno miernikiem jak i organoleptycznie. Przy wyciąganiu foteli, żeby się dostać do wiązki pod wykładziną znalazłem kałużę ;) wszystko pływało, ale żaden kabel nie ma przebicia ani zwarcia. Korzystając z drugiego potencjalnego dawcy wyjąłem zamek od drzwi kierowcy chorego i podłączyłem do zdrowego układu w drugiej vectrze, a tu hmm........ zamek działa. Reasumując zamek sprawny, centralka sprawna ( znajomy zostawił na czas naprawy ), kable zdrowe, wiec co jest do ch..........y grane???
    Dodam że auto stoi już trzeci dzień na warsztacie, na noc odłączam aku, zastanawiam się czy nie kupić BT do pilota i spróbować zaprogramować?
    Więc jak by kto miał jakiś pomysł to z góry dzięki za odpowiedz, oczywiście będę zdawał relację na bierząco
     
  2. kamil866

    kamil866 Początkujący

    Dołączył:
    25-03 11
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    1
    a NO tak więc widzę, że raczej nie ma zainteresowanych, żeby nie powiedzieć że mają to w d...e, problem rozwiązany, dziękuje za pomoc, prosiłbym o zamknięcie tematu
     
  3. smyku28

    smyku28 Uczestnik

    Dołączył:
    4-11 11
    Postów:
    288
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    stolica Bieszczad
    kolego co do twojej vektry znajdż książke i jest tam posane jak odblokować a jak nie znajdziesz to napisz to poszukam u siebie w książce bo miałem ten sam problem
     
  4. maxxx

    maxxx Nowy

    Dołączył:
    31-03 12
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    z partyzanta mozesz wymienić w zamku kirowcy te mikto styczniki zazwyczaj to one niedomagają (2zł sztuka)

    jak podłączasz interfejs tam powinna byc funkcja zamykanie i rygiel czy to działa podczas aktywacji z kompa ??
    jesli działa to dalej szukałbym problemu z zamku kirowcy czyli masterze jak nie sam zamek to moze wiązka kabli pomiedzy budą a drzwiami tam czesto lubia pękać .
     
  5. kristinata

    kristinata Początkujący

    Dołączył:
    6-01 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Nowa Sol
    Witam wszystkich mam mały problem może ktoś mi pomoże w tej kwstii.Posiadam volvo v40 z 1998 roku ,auto ma centralny zamek ale otwierany kluczykiem.Slyszalem że jest możliwość przerobienia żeby można było otwierać auto pilotem.Jeśli jest ktoś kto zna temat proszę o odpowiedż.
    Pozdrawiam Kristinata
     
  6. shrek

    shrek Moderator Car Audio Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    6-11 11
    Postów:
    2 531
    Docenione treści:
    830
    Miasto:
    Pyrlandia
    Adres strony:
  7. kristinata

    kristinata Początkujący

    Dołączył:
    6-01 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Nowa Sol
    Dziekuje za pomoc o takim rozwiazaniu wiedzialem ale dalem sie skusic na czesci odpowiedzialne za obsluge piletem z rozebranego volvo tzn centralka, silownik do drzwi kierowcy i pilot.Nie mam schematu elektrycznego auta z roku 1998 i nie moge nigdzie znalezc i nie wiem wogole jak to ustroistwo podlaczyc, i jak sie za to zabrac.Jesli jest ktos kto cos takiego robil to prosze o pomoc bo zostanie mi tylko rozwiazanie proponowane przez shreka .
     
  8. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    5 444
    Docenione treści:
    726
    Miasto:
    PZ
    napisz jeszcze jaki silniczek ma autko
     
  9. kristinata

    kristinata Początkujący

    Dołączył:
    6-01 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Nowa Sol
    1.6 benzyna z 1998 roku natomiast centralka z pilotem jest z 97 roku. siłownik oryginalny 2 pinowy.
     
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. nie działa centralny zamek vectra b

    ,
  2. nie działa centralny zamek opel vectra b

    ,
  3. zamek centralny vectra b

    ,
  4. schemat zamka centralnego opel vectra b,
  5. problem z centralnym zamkiem vectra b,
  6. bezpiecznik centralnego zamka opel vectra b,
  7. opel vectra centralny zamek,
  8. jak naprawić centralny zamek opel vectra b,
  9. vectra b centralny ,
  10. czy cdif mozna zakodowac pilota ,
  11. opel vectra b schemat podłączenia centralki pilota,
  12. kable centralny zamek vectra,
  13. problem z zamkiem centralnym vectra b,
  14. przestał działać centralny zamek vectra b,
  15. vectra b centralny nie otwiera drzwi kierowcy z pilota,
  16. centralny zamek opel vectra a schemat