1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Vectra C 1.9 dth niskie ciśnienie na rampie

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Herbi, 16-02 17.

  1. Lenart

    Lenart Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-02 17
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Złotów
    Nic nie trzeba rozbierać długie wężyki poprowadzone do auta przez uchyloną szybkę w zakrętkach otworek na wężyk i cztery banieczki zakręcona umieszczone na podłodze.
     
  2. Arnie67

    Arnie67 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-01 17
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    Świdnica
    Ale muszą metr pod górę przelewać,grawitacja może zafalszowac wyniki pomiarów. Lepiej dołem, umocowac do przewodów hamulcowych i banieczki na przyczepke.
     
  3. kryszt

    kryszt Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-03 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    5
    Nie lepiej od razu cysternę na hol na dużej starczy taka ilość będzie tańsza. Dobra zapewne dał sobie radę .
     
  4. Arnie67

    Arnie67 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-01 17
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    Świdnica
    Dobra, ja przecież żartowałem, ważne jest żeby po tej naszej mordendze przede wszystkim z klientami, umieć zachować dysta

    Dystans i pośmiać się z samego siebie. Pozdrawiam.
     
  5. kryszt

    kryszt Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-03 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    5
    Pośmiać się z siebie nawet przy kliencie to sztuka :jimlad::banghead:;)
     
  6. mariusz1980

    mariusz1980 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-04 15
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Ciśnienie znacznie za niskie, kup org. zawór na pompe i będzie ok. oporność zaworu sprawdz miernikiem ok. 3 om,miałem ostatnio taki sam przypadek , miernik wskazywał prawidłową oporność ale i tak samochód miał problem z paleniem i mocą
     
  7. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 169
    Docenione treści:
    293
    Miasto:
    Grabów
    Tu oscy się kłania.
     
  8. Arnie67

    Arnie67 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-01 17
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    Świdnica
    Mowa o zaworze czy o regulatorze ciśnienia na listwie CR? A może o zaworze przy pompie? Jeśli chodzi o zawory to oscyloskop niewiele nam pomoże, natomiast regulator t.j ten 3 pinowy po lewej stronie listwy to liniowy wykres naturalnie zależny od obciążenia motoru.

    Właśnie historia z przed kilku miesięcy Astra H wymiana reflektora, ładnie dopasowany szczeliny itd. Włączam i nie świeci nic, moje stwierdzenie - wie Pan tak właśnie myślałem, że z zarowkami powinno trochę lepiej działać. Zero nerwów spoko.
     
  9. Herbi

    Herbi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-12 13
    Postów:
    59
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Rz-ów
    Zawór podmieniany, z jeżdżącego, wtryski w regeneracji jak wrócą opiszę co dalej...
     
  10. Herbi

    Herbi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-12 13
    Postów:
    59
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Rz-ów
    W tym silniku regulator na listwie jest 2 pinowy ale mniejsza o to;)

    Problem powodował wtryskiwacz, a dokładnie iglica w końcówce zatarta - podobno nie zawsze to wyjdzie na próbie przelewowej.
    Wtryski po regeneracji, ciśnienie na rampie powróciło, samochód pali od strzała:)
    Dzięki wszystkim za podpowiedzi, temat chyba wyczerpanay...
     
  11. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    4 169
    Docenione treści:
    293
    Miasto:
    Grabów
    Wygląda że nic dodać nic ująć.
     
  12. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    On slabo raczej odpalal majac 300 bar na listwie bo wszytskie koncowki staly deba, to standard w 1,9 jtd 8 i 16v. Ma 300 i musi palic jak reszta jest ok, zreszta to czuc po silniku bo czesto po odpaleniu go z deka telepie.
     
  13. Herbi

    Herbi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-12 13
    Postów:
    59
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Rz-ów
    Teraz to już wszyscy wiemy,ale nie mając ciśnienia na rampie nie zawsze są winne wtryski, trzeba też inne tematy wykluczyć ;)
     
  14. kryszt

    kryszt Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-03 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    5
    Autoelektronika nie chcę być upierdliwy jak ten link na zegary pojawi się już wróciłeś z terenu.