1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

VW Passat b5 1.9 TDI AFN 110KM czy cos nie tak?

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika andren123, 4-02 13.

  1. andren123

    andren123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    proszę o ocenę filmu. wydaje mi się ze wypada trochę blado na tle innych użytkowników

    dziękuje za podpowiedzi.
     
  2. shakalek

    shakalek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    9-05 13
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    1
    bardzo slaby
     
  3. andren123

    andren123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    teraz mi sie juz odmulil...
     
  4. Szakalini

    Szakalini Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    28-04 13
    Postów:
    47
    Docenione treści:
    2
    zaolejony czujnik cisnienia doładowania, egr, przepływomierz wyjać przeczyscić i zobaczyc czy to nie pomoże a najlepiej podłaczyc pod komputer i zobaczyć co powie.
     
  5. cinas

    cinas Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-10 12
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Kaczory
    Zasyfiony kolektor ssący
     
  6. andren123

    andren123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    kolektor ssący rzeczywiście był zasyfiony, nagaru miałem około 5mm. Wyczyszczone wszystko na blysk, ale niestety jakiejs znaczacej poprawy nie zauwazylem. Przeplywomierz czysty sprawdzany pod obciązeniem Vagiem dziala prawidlowo.
     
  7. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 253
    Docenione treści:
    274
    Czujnik egr próbowałeś zaślepić?
     
  8. andren123

    andren123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    a w którym miejscu mam zaślepić EGR... jeżeli zacznie mi autko chodzić normalnie czy będzie to świadczyło o uszkodzeniu EGRa? a czy zaślepienie nie skutkuje większym spalaniem?
     
  9. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 253
    Docenione treści:
    274
    [​IMG]

    Zdejmij wężyk z tej gruszki na fotce i zaślep go.
     
    JohnyEins lubi to.
  10. andren123

    andren123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    nie poszło zdjecie, nie jest widoczne
     
  11. ludo44

    ludo44 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-11 11
    Postów:
    2 253
    Docenione treści:
    274
  12. andren123

    andren123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    ok... odezwę się wieczorem i napisze czy jest jakaś różnica
     
  13. andren123

    andren123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0

    strona z przyspieszeniem po zaślepieniu wężyka od gruszki EGRu...
     
  14. staszek1622

    staszek1622 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-05 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    KAMIEŃ
    kolego zobacz cy zmienna geometria na turbinie się nie zaciera
     
  15. andren123

    andren123 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-02 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Sprobuje w najbliższym czasie podrzucić kamerę i zobaczyć podczas jazdy jak pracuje sztanga turbiny
     
  16. JohnyEins

    JohnyEins Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-05 13
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    W porównaniu do mojego paska 90km to nie tak źle.
     
  17. slawi28

    slawi28 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    17-03 12
    Postów:
    255
    Docenione treści:
    30
    Miasto:
    Buxtehude hamburg
    Adres strony:
    Czlowieku co ty chcesz od tego passata pszeciesz to niema 200 km.
    To tylko 110 nieoczekuj niewiadomo co.
    I nadodatek 255tkm pszelecialo to auto o ile niebylo cos krecone.
     
  18. mateusek

    mateusek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-02 12
    Postów:
    1 510
    Docenione treści:
    124
    Miasto:
    Dublin -Kraków
    kiedys hmm 250k temu miało te 110km teraz nie oczekuj pałera :D
     
  19. Auto-Port

    Auto-Port Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 12
    Postów:
    1 542
    Docenione treści:
    315
    Miasto:
    KALISZ
    wywal kata, sprawdz kąt wtrysku i geometrie w turbinie, bedzie ciut lepiej ale nie oczekuje cudów bo tragedi nie ma
     
.

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. silnik afn opinie

    ,
  2. tdi afn opinie

    ,
  3. przepływomierz passat b5 1 9 tdi

    ,
  4. 1.9 afn opinie,
  5. silnik afn passat b5,
  6. silnik afn 110km,
  7. egr podłączenie vw b5,
  8. przeplywomierz passat b5 1.9tdi 1998,
  9. jak zaslepic egr vw passat b5,
  10. przepływomierz galaxy 1 9 tdi 110km,
  11. afn 1 9tdi 110km,
  12. silnik afn opinnie,
  13. czyszczenie egr passat b5 110km,
  14. przepływomierz bosch passat b5 afn 110 nowy,
  15. opinie pasat b5 1.9 tdi 110 1998 afn,
  16. zawor erg passat b5 afn podłaczenie,
  17. passat afn opinie,
  18. silnik afn 110km opinie,
  19. zaslepienie egr w silniku afn 110 k,
  20. vw tdi egr zaslepienie