1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Vw t4 problem z kierunkami.

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika winetoo, 25-02 17.

  1. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    539
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Radom
    Witam, auto jak wyżej 99r. włączam kierunek prawy migają awaryjne z tym że lewe słabiej i na odwrót, od czasu do czasu jest ok, podmieniłem włącznik awaryjnych, nie pomogło, masa na włączniku jest, jakieś pomysły, sugestie co bym nie musiał pruć wiązki.
     
  2. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 868
    Docenione treści:
    1 159
    Miasto:
    Wysoka
    Przełącznik pod kierownicą sprawdź.
     
  3. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    539
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Radom
    Nie pomogło, podrzuciłem inny i to samo. Jakieś podpowiedzi.
     
  4. onek

    onek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-07 14
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    ja bym podmienil przerywacz kierunkowskazow
     
  5. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 745
    Docenione treści:
    263
    Miasto:
    Grabów
    Ty chyba nie z tej bajki?
    Gdzieś masy uwalone pewnie.
     
  6. onek

    onek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-07 14
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    jesli nie z tej bajki to niby z ktorej ????
     
  7. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 745
    Docenione treści:
    263
    Miasto:
    Grabów
    To nie maluch żeby tak proste było. Przekaźnik z mety sprawdził.
     
  8. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    539
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Radom
    Onek włącznik awaryjnych to jest tak jakby przerywacz w tym aucie a jego na samym początku podmieniłem, bez rezultatu.
     
  9. eltechsam

    eltechsam Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 15
    Postów:
    4 868
    Docenione treści:
    1 159
    Miasto:
    Wysoka
    Mała szansa ale sprawdź wiązkę haka jeśli występuje.
     
    winetoo lubi to.
  10. Mateusz_94

    Mateusz_94 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-02 17
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wejherowo
    A manetka kierunkowskazów? Kiedyś miałem sytuacje że kierunki żyły swoim życiem i też sprawdzałem hak (akurat występował) nic tam nie znalazłem i podmieniłem manetkę od kierunkowskazów akurat szczęściem trafiłem że miałem taką walała się po warsztacie. Gdy wyciągnąłem starą i rozdłubałem było widać, że jest delikatnie popalona. Spróbuj rozebrać i zobaczyć czy coś się tam dzieje może i po drodze na kabelki lookni wokół kiery.
     
  11. onek

    onek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-07 14
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kielce
    Wszystko zalezy jaki jest przelacznik awaryjnych. Jesli jest to osobny to owszem i robi on za przekaznik, ale jesli wlacznik awaryjnych jest na gorze kierownicy i zespolony z manetka to wtedy byl osobny przerywacz
     
  12. winetoo

    winetoo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    539
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Radom
    Napisałem że w tym aucie jest osobny a nie że w tym modelu ale to szczegół. Eltechsam pisał na początku o przełączniku (manetce), pisałem że podmieniałem Mateusz_94. Eltechsam najlepiej wróżył, co prawda już po mojej interwencji w tym miejscu ale jednak, instalacja gniazda haka była zgnieciona między belką zderzaka a tylnym pasem. Klient zapomniał wspomnieć że pacnął w coś tyłem i od razu po tym incydencie zrobił się bałagan, szybciej by poszło ale cóż czas to pieniądz. Wielkie dzięki za podpowiedzi.

    Też o tym pomyślałem zaraz po wymianie włącznika awaryjnych, przegwizdałem a nawet dałem bajpas i ni huhu.
     
  13. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    3 745
    Docenione treści:
    263
    Miasto:
    Grabów
    Taką przygniecioną wiązkę miał znajomy w starym Caddy.