1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Złodziejka

Dyskusja w 'Wulkanizacja, felgi, koła, opony' rozpoczęta przez użytkownika pawlo1955, 21-05 15.

  1. TOOLS-TECH

    TOOLS-TECH Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-07 16
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wrocław
    Adres strony:
  2. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    697
    Docenione treści:
    59
    Miasto:
    Szczytno
    Wolę poświęcić nasadkę i ja nabić niż za 1500 zestaw :p
     
  3. TOOLS-TECH

    TOOLS-TECH Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-07 16
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wrocław
    Adres strony:
    Masz rację, dla jednej sztuki kupować się nie opłaca, ale jak masz takich aut kilka w miesiącu/kwartale/roku a klient boi się o swoje ładne wypolerowane felgi :) to już wydatek się opłaci ;)
     
  4. PEPER

    PEPER Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-05 12
    Postów:
    247
    Docenione treści:
    32
    Miasto:
    ŚLĄSK
    ŚREDNIO SIĘ OPŁACI - po pierwsze wszystkich nie odkręcisz takim zestawem, po drugie te nasadki też się zużywają, szczególnie jak zabezpieczenie jest zbyt mocno dokręcone lub przypieczone, wtedy te 200 Nm to można sobie.... a jak przyłożysz mocniej to ile ten zestaw wytrzyma 10 -15 użyć ? A klient nie chce płacić 100,- za wykręcenie jednej nasadki.
    Robimy to dość często, używam 3 różnych zestawów przeznaczonych do wykręcania + tak jak koledzy piszą często nasadki / torxy / spliny / a później zostaje już tylko spawanie....
    Taki zestaw aby miał sens to cena max 400,- Natomiast ta podana w linku to chyba się komuś przyśniła.
     
    junior74 lubi to.
  5. mejson

    mejson Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-03 13
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    4
    Chciabym zobaczyć jak tym cudownym zestawem odkręca zbyt mocno dokręcone śruby tzw. kwiatuszki, m.in. McGard.
     
    junior74 lubi to.
  6. PEPER

    PEPER Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-05 12
    Postów:
    247
    Docenione treści:
    32
    Miasto:
    ŚLĄSK
    McGard jeszcze nie jest aż taki problematyczny jak OE BMW (np z X6) lub OE Peugeot jak jest zerwane prowadzenie środkowe nasadki na śrubie ( kto robił to kojarzy)

    tak czy siak zestaw przewartościowany grubo
     
    junior74 lubi to.
  7. piter007

    piter007 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-01 17
    Postów:
    70
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    kraków
    dwie sprawdzone zasady migomat + zabezpieczenie felgi albo zestaw do obrobionych srub tylko jakis dobry ......polecam ta druga opcje;)
     
  8. hamer

    hamer Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    26-05 12
    Postów:
    954
    Docenione treści:
    98
    Miasto:
    starachowice
    Mam ten zestaw kicha co 10 śrube odkręci a już jak mocniej trzyma to nawet nie ma mowy szkoda było wydawać kase , badziewie jak wiele
     
  9. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    5 139
    Docenione treści:
    404
    Miasto:
    europolonia
  10. piter007

    piter007 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-01 17
    Postów:
    70
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    kraków
    zalezy co kto kupuje kupisz kiche to masz kiche !!!! Ja mam mastercrafta maximum i jestem mega zadowolony zamówiony zestaw z USA kosztował 130$ do 19 i od 19-24 cos koło 80$ uzywam dosc czesto i efekt jest !!!!
     
  11. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    805
    Docenione treści:
    104
    Co do śrub zabezpieczających nie wydaje mi się ze ktoś ma większe doświadczenie niż ja z racji tego że 99% samochodów jakie obsługuje pochodzą z aukcji wiec 30 % z nich ma zagubiony klucz .... ostatnio w jakieś 3 dni miałem siedem.....
    Wszystko zależy jaki typ ale najgorsze są citroeny zazwyczaj mają urywajace się łby jeśli się je prubuje odkręcić bez klucza
    Ten zestaw za 1500 zł często się poddaje wiec mało kiedy go używam
    Najprostsze są BMW tu wystarczy dobrać torxa albo nasadke i gotowe
    Z śrubami które mają kołnierz na zewnątrz który obraca się z nasadką po jej nabiciu rade sobie na dwa sposoby
    1 zbijam kołnierz przecinakiem i nabijam nasadke
    2 jeśli kołnierz oporny na przecinak to nabija nasadke na niego i zapinam udar aż kołnierz się tak zeszlifuje ze sam schodzi no i wtedy mniejsza nasadką odkręcam śrubę

    A kilka dni temu miałem a3 właśnie z kołnierzem i męczył em się około godziny z trzema śrubami a czwarta odkręciłem w 5 sekund ..........

    Kolega robił obok klocki czy coś tam przy a4 i przy ostatniej śrubie podszedł zobaczyć jak idzie i mówi że on w tej a4 ma podobny i go przyniósł ...........aż sobie siadłem jak się okazało ze identyczny......
     
  12. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    5 139
    Docenione treści:
    404
    Miasto:
    europolonia
    Większość wykręcisz po zewnętrznej , jeśli masz lewoskrętny klucz . Nabijasz go na łeb śruby i pneumat lub ręcznie . Co do pozostałych masz odpowiednie końcówki i terz problemu niet . Potrzebne tylko odpowiednio mocne narzędzie . BGS to jeszcze nie najwyższa półka , ale mam trochę od nich i nie narzekam .