1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Zakup testerów serwisowych

Dyskusja w 'Sprzęt diagnostyczny' rozpoczęta przez użytkownika Szczepan119, 5-04 17.

1. Szczepan119

Szczepan119 Początkujący

Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich! :)
    Mam pytanko do ludzi już kumatych w tym temacie otóż chciałbym zakupić kilka testerów serwisowych np. do BMW, Mercedesa, Forda, Opla, Renault, Citroen ale niestety nie wiem gdzie najlepiej takowe kupić :( Do których marek wystarczyły by klony a które muszą być oryginalne? Pracuję od lat na sprzęcie Wurtha i do zwykłej diagnostyki w zupełności wystarcza ale czasem trzeba zaprogramować np. sterownik abs, bądź nawet sam sterownik silnika i tutaj wurth nie daje rady. Czy klony w zupełności dadzą sobie radę? Jakiś czas temu miałem mercedesa a-klasę z 2013 roku i wymieniałem pompę abs w której zakodowany był nr vin i trzeba było to przekodować i koniec końców przyjechał gość który to zrobił ale czy była by szansa zrobić coś takiego zwykłym klonem star diagnozy? Tak samo sterownik silnika w oplu astrze g czy Tech III potrafi to przekodować łącznie z immobiliserem?

2. Autoelektronika

Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

Docenione treści:
    437
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Nie ma techa III,tylko 2 i dopisze immobiliser itp jak masz login,lecz klona techa nie polecam.Org z używki nie są drogie

3. jagoor

jagoor Początkujący

Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Olkusz
    Do BMW I-COM no chyba ze nie potrzebujesz robić po światełku to dobry d-can z impa tez daje rade ale i tak przydał by się jeszcze stabilizator napięcia
    MERC tylko Star_diagnoza