Witamy na Forum Mechaników!
Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach. Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!
Pierwszą blachę osadzasz centralnie na łożysku stozkowym. Przedzielasz to blachą i na tej blasze robisz 4 osie poprzecznie na których montujesz 4 łożyska kulkowe, które chodzą w ramie z kątowników.
Już raz się wypowiedziała.
Podłącz tester, jeśli wypadanie zaplonow będzie wracali na tym samym cylindrze to glowica do roboty.
Sprężanie przy 250 obr/min to nie to samo co przy 2000 obr/min.
Miałem 3 takie przypadki.
Inaczej się nie da, chyba że zarejestruje firmę na jakiegoś emeryta, wtedy przynajmniej ZUS będzie tańszy.
Jeśli tego nie zrobi to prędzej czy później się się wp.... Coraz więcej ludzi wymaga teraz faktur.
W tym aucie wszystko szło ciężko, śruby glowicy, łapa silnika, a nawet rolka napinacza dopieprzona na maksa, że bez długiego pokrętła nie dałbym rady.
Takich mamy naprawiaczy.