1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ładowanie 13.4V

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Marek Wodniak, 20-04 19.

  1. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Skoda fabia 2 2008 rok.1,2 60KM.ładowanie 13.4V silnikiem poszarpuje.Gdzie szukać przyczyny.
     
  2. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 747
    Docenione treści:
    2 356
    Miasto:
    Mazowieckie
    Ładowanie wpożo, przyczyny szukać w świecach albo u mechanika.
    Ostatnie dwa które pamiętam, to w pierwszym upalona świece rozwaliła cylinder, a w drugim łańcuch skoczył i rozwaliło tłok.
    Kręcicie te wiertarki do oporu i to bez oleju i lipa.
     
  3. piohol

    piohol Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    31-10 16
    Postów:
    352
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Kępno
    Trudno uchwycić związek między ładowaniem a poszarpywaniem silnika. No chyba, że altek stawia taki opór.
     
  4. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    367
    Zdjac pasek i spróbować czy szarpie. Na prostowniku. Taka luźna myśl
     
  5. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Byłem u 3 mechaników oraz u elektryka samochodowego .Wymieniono święce i przepustnicę potem napinacz paska .Potem poduszki lewą i prawą markowe.I dalej jest problem.Dzieki za odpowiedzi,
     
  6. chudson

    chudson Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    25-02 17
    Postów:
    547
    Docenione treści:
    124
    Miasto:
    Gorzów Wlkp
    Cewki sprawdzone ? Brak błędów w kompie rozumiem ?
     
  7. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Błedów nie ma mam cewki na rezerwę ale podmiana nic nie daje.
     
  8. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 629
    Docenione treści:
    458
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    to jest ten 3 garowy ?
     
  9. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 630
    Docenione treści:
    4 199
    Miasto:
    turek
    Na trzecim zawór wypalony myślisz?
     
    gtszudi lubi to.
  10. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Tak 3 garowy po świętach jeszcze raz podmienię cewki.
     
  11. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 629
    Docenione treści:
    458
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    kompresje zmierzyc a nie cewki
     
    toomii76 lubi to.
  12. alf28

    alf28 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-10 17
    Postów:
    397
    Docenione treści:
    77
    Miasto:
    wieś
    ja obstawiam, że na pierwszym
     
  13. vwvzzz

    vwvzzz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-12 15
    Postów:
    48
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Betonów
    Miałem foxa z tym pseudo-silnikiem, poprzedni fachura przy zmianie UPG z powodu upalonego zaworu nie skręcił czujnika sutkowego, silnik szarpał bujał sam minimalnie zwalniał i nieznacznie przyspieszał jak się równo gaz trzymało w trasie.

    Co do ładowania, ta pokraka wymaga adaptacji po wymianie akumulatora... zrób mimo wszystko, nie pomoże wymień regulator. Kompresję mierzyłeś?
     
  14. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Kompresji nie mierzyłem bo bo mechanicy nie mają czasu.
     
  15. art234

    art234 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    17-05 14
    Postów:
    1 392
    Docenione treści:
    412
    Miasto:
    Chorzów
    Sprawdź na akumulatorze czy nie jest przytopiony bezpiecznik
     
  16. Marek Wodniak

    Marek Wodniak Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    23-10 15
    Postów:
    141
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Brzeszcze woj Małopolskie.
    Od czego miałby być.Blaszkowy czy zwykły.
     
  17. jarek_g60

    jarek_g60 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    91
    Docenione treści:
    22
    Miasto:
    Wojcieszyn
    Masz kontrolke akumulatora po zaplonie ( przy zgaszonym silniki) bo czesto przewody gniją od wzbudzenia i slabo ładuje