• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Ściąga, Pływa,Drga, -- POMOCY ! ford focus c max 1.8 benz

BNA

Początkujący
Dołączył
23.03.2013
Postów
16
Punktów
0
Wiek
34
Witam jak uporałem się dzięki waszej pomocy z sondom lambdom pojeździłem tydzień było ok.. i pewnego dnia po ciemku nie zauważyłem dziury i BUM wpadłem w nia (przy 5 osobach na pokładzie ) ..... Następnie zauważyłem że zaczęło mi buczeć przy skręcie itp ale okazało sie że poszło łożysko PRAWEGO PRZEDNIEGO KOŁA --wymieniłem nic nie buczy elegancko ale nagle pojawił się problem który tak naprawde trudno zdaniem opisac więc dam przykłady od kresek

-Auto pływa
-Kierownica nie wraca do położenia "na wprost " po skręcie
-Przy maksymalnym skręcie odbija z przerwami tak "klatkuje" "przerwya niepłynnie" no i nie wraca do położenia "na wprost" przez co samochód ściąga raz na prawo raz na lewo (w zaleznoście gdzie skręcam )
- Tył nie BUCZY nic nie strzela przód tez (jedynie tył głośniej chodzi szumi tak jakby ) ...
- Przy większych prędkościach i przy mniejszych kierownica drży jest wyczuwalny luz
- działa z opóźnieniem
- Jak skrecam w prawo to wystarczy lekko kierownica auto sie klei drogi jest O.K
A W lewo juz coś "slizga" kierownice no i TRZEBA WIĘCEJ JĄ SKRĘCIC w porównaniu z prawą ... JAK KRECE NA SUCHO NIC NIE SKRZYPI NIE TRZESZCZY NIE STUKA I PODCZAS JAZDY TEZ

Ps.. wyczuwam tez drgania jak stoje na jałowym pod nogami nie zbyt równe ... generalnie podczas jazdy czuje każda nierówność pedały drżą ...
>>>>>>>>>>>>CO ZROBIŁEM<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
-USTAWIŁEM ZBIERZNOŚC
-BALANS ,GEOMETRIE
-ZMIENIŁEM OPONY TYLNIE
- PRZEŁOZYŁEM "PRZÓD NA TYŁ"
-DOLAŁEM PŁYN DO WSPOMAGANIA
>>>NIC NIE POMAGA <<<

Pomocy od czego mam zacząć ?? chce jechać na badanie zawieszenie przód na tył "trzepaki" itp ... może komputerowa zabierznośc itp jeszcze raz komputerowa ...:/...
-
 

BNA

Początkujący
Dołączył
23.03.2013
Postów
16
Punktów
0
Wiek
34
Zmierz odległości między kołem a błotnikiem czy są takie same. Obejrzyj wizualnie wahacze czy nie są zagięte i sprawdź drążek kolumny kierowniczej (nie końcówkę).


Ale odległoś w strone przedniej czy tyniej strony auta od koła .. ps mam pekniete nadkola plastiki ale to chyba nic ,,, co rozumiesz przez słowa "miedzy kołami a błotnikiem nie rozumiem jak i z kąd " i DLACZEGO OCB? :)
 

ludo44

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
28.11.2011
Postów
2409
Punktów
325
Wiek
57
A maglownicy ci nie pękła na uchwytach mocujących, wrażliwy punkt to prawa strona:)
 

BNA

Początkujący
Dołączył
23.03.2013
Postów
16
Punktów
0
Wiek
34
Rozmiar trudno sprawdzic bo trudno koła na wprost ustawic bo ta kiera wariuje ......

A maglowanica ja nawet nie wiem gdzie jest a czeka mnie wycieczka teraz nie wiem co robic bo mam 700km do zrobienia z rodzinka ... echhhhhh
 

BNA

Początkujący
Dołączył
23.03.2013
Postów
16
Punktów
0
Wiek
34
Okazało się że płyn był stary juz mi się nic "nie slizga" nie przeskakuje ...ale czuje że kierownica chodzi ciężko nie bardzo no ale ciężko :) albo ja juz mam uraz albo no nie wiem ..... :p
 
Do góry Bottom