1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

1.5 dci spalanie stukowe

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Peu308, 19-05 20.

  1. Peu308

    Peu308 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-12 19
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    1
    Witam, pacjent to Scenic II 1.5 dci. Padła pompa i zniszczyła zaworki we wtryskiwaczach. Do tego poszedł gruz do baku. Wymieniłem pompę i zregenerowałem wtryskiwacze. Żaden nie podczas testu nie,, leje''. Paliwo podpięte bezpośrednio do karnista. Auto normalnie odpala i nie dymi. Problem w tym że silnik klepie, szczególnie przy odpuszczaniu pedału gazu. Ciśnienie na rampie paliwowej 230 Barów na wolnych obrotach. Wiecie jeszcze co to może być? Pozdrawiam
     
  2. Lepper

    Lepper Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-09 15
    Postów:
    262
    Docenione treści:
    25
    Wtryski
     
  3. artmech

    artmech Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-03 11
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wałcz
    A może panewka?
     
  4. Danmar

    Danmar Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-04 15
    Postów:
    75
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Poznań
    Kompresja do sprawdzenia :)
     
  5. Peu308

    Peu308 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-12 19
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    1
    Pany, przyczyną był przewód między pompą a filtrem. Zaciągał powietrze.