Serwismiechów
SuperMechanior
- Dołączył
- 18.11.2016
- Postów
- 437
- Punktów
- 50
- Wiek
- 36
Silnik 1.6 TDCi 109km w Volvo v50 2010r.
Fap na miejscu czysty i profilaktycznie wypalony.
Auto zakupione po wymianie Turbo i najprawdopodobniej łańcuszka w głowicy bo widać że świeży silicon.
Jechalo dopiero od 2700 obr.
Wyjąłem Turbo bo na niego padło podejrzenie. Zawiozłem do kolegi rozebrali i widać że Geometria prostowana kombinerkami.zrobili jak trzeba założyłem i było prawie dobrze przez 5 km. Jechał od 2200 obr. Jak mu przyłożyłem mocno to zaczął słabnąć.
Teraz jedzie od 3000 obr. A czasami wogole nie jedzie. Podstawiona przepływa, zawór Turbo, egr nowy + zaślepienie, filtry oczywiście nowe.
Podwiozłem wtryski na maszynę i żaden nie przeszedł pełnego testu na EPS ie. Zrobili i dupa. Żadnej poprawy.
Zawór regulacji na pompie podłożony dobry i dalej nic.
Auto odpala od strzała. Przed robieniem wtrysków również. Chodzi równo tylko podczas wkręcania na obroty wolno to robi i przy 3200 zaczyna falować przerywać.
Błędów brak. Turbo nawet na postoju przy wciśniętym gazie pompuje zadane. Podciśnienia szczelne. Rozrząd sprawdzony ok. Temperatury etc na kompie w porządku.
Nie spotkałem się żeby pompa CR siadała w tych motorach i dawała podobne objawy.
Dziwny przypadek. Może ktoś coś miał podobnego?
Fap na miejscu czysty i profilaktycznie wypalony.
Auto zakupione po wymianie Turbo i najprawdopodobniej łańcuszka w głowicy bo widać że świeży silicon.
Jechalo dopiero od 2700 obr.
Wyjąłem Turbo bo na niego padło podejrzenie. Zawiozłem do kolegi rozebrali i widać że Geometria prostowana kombinerkami.zrobili jak trzeba założyłem i było prawie dobrze przez 5 km. Jechał od 2200 obr. Jak mu przyłożyłem mocno to zaczął słabnąć.
Teraz jedzie od 3000 obr. A czasami wogole nie jedzie. Podstawiona przepływa, zawór Turbo, egr nowy + zaślepienie, filtry oczywiście nowe.
Podwiozłem wtryski na maszynę i żaden nie przeszedł pełnego testu na EPS ie. Zrobili i dupa. Żadnej poprawy.
Zawór regulacji na pompie podłożony dobry i dalej nic.
Auto odpala od strzała. Przed robieniem wtrysków również. Chodzi równo tylko podczas wkręcania na obroty wolno to robi i przy 3200 zaczyna falować przerywać.
Błędów brak. Turbo nawet na postoju przy wciśniętym gazie pompuje zadane. Podciśnienia szczelne. Rozrząd sprawdzony ok. Temperatury etc na kompie w porządku.
Nie spotkałem się żeby pompa CR siadała w tych motorach i dawała podobne objawy.
Dziwny przypadek. Może ktoś coś miał podobnego?