1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

1.6 TDI nierówna praca na biegu jałowym

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika maciekx23, 12-10 16.

  1. maciekx23

    maciekx23 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-10 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Witam, bardzo proszę o pomoc lub podpowiedź gdzie szukać. Mam problem z Golfem VI 1.6 TDI CR 105KM, bardzo nierówno pracuje na biegu jałowym , ciężko odpala jak jest zimny, brak błędów, wymiana filtra paliwa nic nie pomogła, podejrzewam wtryski, na dwóch korekcja dawki paliwa jest w granicach 3.3-3.5 mg/R
     
  2. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    5 524
    Docenione treści:
    1 896
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Przelewy?
     
  3. maciekx23

    maciekx23 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-10 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Jeszcze nie robiłem
     
  4. VAG SERWIS

    VAG SERWIS Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Świlcza
    Zanieś wtryski do sprawdzenia. Miałem ostatnio taki przypadek. Korekcje sięgały prawie do 4, na przelewach było ok, nierówna praca była tylko na zimnym silniku. Na stole okazało się że wtryski były brudne w środku przez złej jakości paliwo i kleiło iglice we wtryskach. Jeszce jak masz dużą korekcję warto sprawdzić ciśnienie sprężania.
     
  5. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 274
    Docenione treści:
    551
    Miasto:
    Gdańsk
    miałem to samo, na stole wyszło, że jeden zabity. Wymiana na nowy i brak możliwości zakodowania bo ochrona komponentu;/ Przynajmniej mi się nie udało;/
     
  6. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    5 524
    Docenione treści:
    1 896
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Jaka ochrona komponentu?
     
    Lepper lubi to.
  7. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    3 517
    Docenione treści:
    663
    Miasto:
    Poland Warsaw
    zrobić testy przelewowe i wszystko jasne...
     
  8. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 274
    Docenione treści:
    551
    Miasto:
    Gdańsk
    nie mogłem tego dziadostwa wkodować ani cedifem ani vcds'em. za każdy razem pisałem że nie mam uprawnień. auto po 10 lub 11 roku.
     
  9. VAG SERWIS

    VAG SERWIS Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Świlcza
    Ale przed kodowaniem się zalogowałeś?
     
    Lepper lubi to.
  10. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 274
    Docenione treści:
    551
    Miasto:
    Gdańsk
    kody które posiadałem nie były poprawnymi;/
     
  11. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 274
    Docenione treści:
    551
    Miasto:
    Gdańsk
    No skoro temat identyczny z kolejnym autem nie otwieram kolejnego posta.
    Pacjent 1.6 tdi 105 osółw, 10 rok produkcji.

    Auto po ogarnięciu wtryskiwaczy bo szarpało na biegu jałowym. Obroty gwałtownie spadały i podnosiły się równie gwałtownie (ułamki sekundy), po chwili idealna cicha praca i znów. Czasami częściej, czasami z dłuższymi przerwami. Wtryski po testach na maszynie (eleganckie), egr odpięty i te same objawy. Ciśnienia paliwa idzie wzorowo podskakuje nieznacznie po "upadku" obrotów. przepływ zachowuje się podobnie.

    Jakiś pomysł?? Ktoś coś??
     
  12. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    3 879
    Docenione treści:
    2 025
    Zapomniałeś dodać : ,,czy ktoś miał podobnie,, ? :D
     
  13. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 274
    Docenione treści:
    551
    Miasto:
    Gdańsk
    Miał zapewne bo to ponoć częsta usterka w tym silniku. Tyle, że nikt nie chce dzielić się wiedzą....
     
  14. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    3 879
    Docenione treści:
    2 025
    Tam u was w GWT też nie chcą ? :D
     
  15. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 274
    Docenione treści:
    551
    Miasto:
    Gdańsk
    tu truchło odkopałem więc tu piszę.
     
  16. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    475
    Docenione treści:
    82
    Temat/problem ogarniety od jakiś już minimum 3 lat - sa 2 główne przyczyny "ścierwa" PCR 2.1 - niestety rozwiazanie to profilaktyka i dlatego najczęsciej 80% już jest za póżno.
    Dzielę się ale w realu - na zainstaniałą sytuację "zaraza" takze telefonicznie :)
     
  17. VAG SERWIS

    VAG SERWIS Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Świlcza
    Siema, co do nierównej pracy silnika na jałowym, to zrób nastawy podstawowe zaworu regulacji ciśnienia. Często jak któryś wtrysk jest padnięty, lub jest jakaś nieszczelność w układzie HP (np przy odpowietrzaniu) rozjeżdżają się nastawy, i po wymianie wtrysków zawór nie potrafi wyregulować ciśnienia.
     
  18. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 274
    Docenione treści:
    551
    Miasto:
    Gdańsk
    Zrobiona adaptacja układu paliwowego, auto przez dobre kilka minut uczyło się samo siebie falując od "głębokiego" jałowego do ponad 2000 obr/min. Potem komunikat, że procedura przeprowadzona z sukcesem i falowanie znikło;] Jutro jeszcze testy z zimnego i do oddania.....
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. 1.6 tdi nierówna praca na zimnym silniku

    ,
  2. golf 6 nierówna praca silnika na wolnych obrotach

    ,
  3. nierowna praca silnika wv golf 6 1 6 tdi