sulej013
Zweryfikowany Mechanik
Witam
Pacjent to golf 1.6tdi cayb po wymianie uszczelki pod deklem zaworow, miedzi pod wtryskami i uszczelniaczy wtryskow w deklu, przestał odpalać długo kręci i po pewnym czasie zaczyna mocno szarpać silnikiem. Po podlaczeniu do komputera zero błędów, wtryski na swoich miejscach, na plaku pracuje i za chwile gaśnie ciśnienie na listwie 250, podczas kręcenia komputer widzi obroty walu i walka (ponad 200), paliwo z pompy do listwy dochodzi, za listwa też się pokazuje.
I tu pytanie cóż to może być? przed tym wszystkim silnik pracował ok, palił od strzała, miał moc, wkręcał się w obroty.
Zapomniałem dodać po złożeniu i odpaleniu (odpalił ale pracował jak rozrzutnik) zauważyłem że pomyliłem 1 z 2 wtryskiem, zamieniłem miejscami dałem nowe podkladki i od tamtej pory ten problem.
Pacjent to golf 1.6tdi cayb po wymianie uszczelki pod deklem zaworow, miedzi pod wtryskami i uszczelniaczy wtryskow w deklu, przestał odpalać długo kręci i po pewnym czasie zaczyna mocno szarpać silnikiem. Po podlaczeniu do komputera zero błędów, wtryski na swoich miejscach, na plaku pracuje i za chwile gaśnie ciśnienie na listwie 250, podczas kręcenia komputer widzi obroty walu i walka (ponad 200), paliwo z pompy do listwy dochodzi, za listwa też się pokazuje.
I tu pytanie cóż to może być? przed tym wszystkim silnik pracował ok, palił od strzała, miał moc, wkręcał się w obroty.
Zapomniałem dodać po złożeniu i odpaleniu (odpalił ale pracował jak rozrzutnik) zauważyłem że pomyliłem 1 z 2 wtryskiem, zamieniłem miejscami dałem nowe podkladki i od tamtej pory ten problem.
Ostatnia edycja: