1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

1.8T AUQ problem zruszaniem

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika mizer1, 31-07 18.

  1. mizer1

    mizer1 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-07 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam. Moje 1.8T auq 180 km ma problem zruszaniem, zachowuje się jakby miał tone węgla w bagażniku. Strzał ze sprzęgła nie urywa dupy, auto momentalnie się dusi, energiczne ruszenie wymaga przypalenia sprzęgła. W aucie wymieniony przepływomierz na bosha po vinie dobranego, był też użyty przepływomierz znajomego i bez zmian, wymienione były też świece. sprawdzony był katalizator, jest podobno sprawny nie zapieczony. Ta sytuacja ma miejsce zarówno na gazie jak i benzynie. Trochę, odrobinę lepiej jedzie jak działa SAI. W momencie gdy auto dobija do 2500 obrotów włącza się turbo i auto zaczyna jechać, dołu niestety brak. Sprawdziłem sprężarką szczelność, nic nie syczało.
    Poniżej podaje linki do logów wszystkie na PB:
    1-.002,112,115 https://log.malonetuning.com/chart/...IwrpHwqhKKsOLHMO6wqQewq3DvQLCncOfSMOLw40AAAA=
    2-.011,033 https://log.malonetuning.com/chart/...dKDtifsOWNMKNXTxmwrPDksK5L8OjD8Opw5rDpQAAAA==
    3-.004,003,008 https://log.malonetuning.com/chart/...Bw6/CksKbJMKPQxfDt1HDnVjDuwV3wqbCmsKXw7oAAAA=
    4.-020,120 https://log.malonetuning.com/chart/...ow6Vbb8KDPzFtJnXCncKzdcOqw4cYwr96w4keMsKsAAAA
    5-.031,032 https://log.malonetuning.com/chart/...Cn8OrUXB9c2ouw4fDisOtRXcPw6EHw47CrEHDr8OTAAAA
    6.-002,033 statycznie30 sekund gaz, benzyna https://log.malonetuning.com/chart/...CgjnCpcOfVMOqOifDrcOOTMOOfQDCs1HChMKaw4EAAAA=

    Ostatnio jadąc 180 km/h nagle autem rzuciło kilka raazy jak by brak paliwa,na moment pojawił się check i potem tryb awaryjny. Wystąpiły takie błedy:
    1. 16795 - nieprawidłowy przepływ w układzie doprowadzenia powietrza dodatkowego
    - nie ciągły.
    2. 17536 - mnożąca adaptacja paliwa, blok 1 - miesanka uboga
    - nie ciągły.
    3. 16684 -układ zapłonowy - wypadanie zapłonu
    - nie ciągły.
    4. zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów
    - nie ciągły.
    5. zapłon cylindra 4 - wypadanie zapłonów
    -nie ciągły.

    Czy ktoś wie skąd ten zamulony początek, brak mocy na niskich obrotach? Może te błędy z logami na noś kogoś naprowadzą .
    Z góry dzięki.
     
  2. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 233
    Docenione treści:
    607
    Miasto:
    Szczecin
    Zawory wypalone.
     
  3. mizer1

    mizer1 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-07 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Jest to 100 % diagnoza ? jakoś można to potwierdzić ?
     
  4. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    712
    Docenione treści:
    99
    Miasto:
    PLE
    Ostatnio robiłem 1.8 ADR bez turbiny też wypadały zapłony. Co się okazało... gazownicy nawalili opiłków jak wwiercali dysze wtrysku gazu. Od stycznia klijent się męczył aż do teraz.
     
  5. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 233
    Docenione treści:
    607
    Miasto:
    Szczecin
    Zmierz ciśnienie sprężania.
     
  6. mizer1

    mizer1 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-07 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Wieczorem zrobię i dam wynik. Innej opcji nie przypuszasz? Turbo za pozno nie wstaje ? Przeplywomierz wskazuje chyba za malo
     
    Ostatnio edytowano: 1-08 18
  7. mizer1

    mizer1 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-07 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Sprezanie cyl. 1,2,4 = 9 bar a 3 = 11 bar

    Wartosc w gr 93 idle stabilization -4 cf
     
  8. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 233
    Docenione treści:
    607
    Miasto:
    Szczecin
    Już wiemy że potrzebny remont silnika.
     
  9. mizer1

    mizer1 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-07 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Jesli okażą się zawory jaki jest przybliżony koszt, a jaki pierscieni?
     
  10. Skrzekuu

    Skrzekuu Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-01 18
    Postów:
    180
    Docenione treści:
    25
    Miasto:
    Sosnowiec
    W zależności co pan chcesz robić ile wymienić na nowe przy okazji najmniej 2 tys do nawet i 10 tys zł
     
  11. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 233
    Docenione treści:
    607
    Miasto:
    Szczecin
    Taniej dostaniesz używkę. Zacznij szukać.
     
  12. Skrzekuu

    Skrzekuu Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-01 18
    Postów:
    180
    Docenione treści:
    25
    Miasto:
    Sosnowiec
    Z używkami różnie bywa można trafić na dobrą a można kupić szmelc, robota co chceta