Witam. Od pewnego czasu mam problem z autem audi a4b6 1.9 tdi.
Jade wszystko ładnie smiga, nagle dostaje muła jak by turbinka przestała pracować i tak czasem mogę jechać 30km bez mocy. Jak wkręcę na wyższe obroty tak do 4k czasem puści i znowu śmiga chwile, a czasem to nie pomaga. Czasem odpale i od razu muli czasem, po 2-15km. Zimny czy ciepły silnik nie ma to znaczenia. Prawie zawsze pali od strzała ale czasem kręci i nic się nie dzieje wystarczy wyłączyć zapłon i potem od strzała pali znowu ( to się dzieje bardzo rzadko) i nie wiem czy to ma wgl. z tym związek bo ten problem występował już wcześniej jak dobrze pamiętam. Mechanik obstawiał turbinke bo miała luzy na wirniku i wysłał ją do regeneracji. Różnica była taka że od 1.8-2k czuć było że turbinka zaczyna wspomagać auto podczas jazdy na starej od 1.5k no ale... po 3 km zrobiło się to samo co opisałem wyżej. Z tym że jak działa to już od 1.5k obrotów tak jak w starej turbince. Zawór n75 został wymieniony i nic się nie zmieniło. W następnym tygodniu znowu muszę oddać auto do mechanika żeby kombinował dalej, ale liczę na to że ktoś z was mi pomoże bo te metody prób i błędów nie są warte tego auta.
Jade wszystko ładnie smiga, nagle dostaje muła jak by turbinka przestała pracować i tak czasem mogę jechać 30km bez mocy. Jak wkręcę na wyższe obroty tak do 4k czasem puści i znowu śmiga chwile, a czasem to nie pomaga. Czasem odpale i od razu muli czasem, po 2-15km. Zimny czy ciepły silnik nie ma to znaczenia. Prawie zawsze pali od strzała ale czasem kręci i nic się nie dzieje wystarczy wyłączyć zapłon i potem od strzała pali znowu ( to się dzieje bardzo rzadko) i nie wiem czy to ma wgl. z tym związek bo ten problem występował już wcześniej jak dobrze pamiętam. Mechanik obstawiał turbinke bo miała luzy na wirniku i wysłał ją do regeneracji. Różnica była taka że od 1.8-2k czuć było że turbinka zaczyna wspomagać auto podczas jazdy na starej od 1.5k no ale... po 3 km zrobiło się to samo co opisałem wyżej. Z tym że jak działa to już od 1.5k obrotów tak jak w starej turbince. Zawór n75 został wymieniony i nic się nie zmieniło. W następnym tygodniu znowu muszę oddać auto do mechanika żeby kombinował dalej, ale liczę na to że ktoś z was mi pomoże bo te metody prób i błędów nie są warte tego auta.
