krystusiek1
Gaduła
Witam Panowie czy mógłby mi ktoś pomóc, kto ogarnia temat TDI na pompowtryskach.. Otóż mam problem, założyłem zwykły napinacz zamiast hydraulicznego, wszystko pasuje na swoje miejsca, wystarczyło tylko zmienić osłonę.. Otóż nie posiadam blokady na wał korbowy gdyż blokada którą dysponuje nie wchodzi między zęby kółka..Ustawiam wał na GMP za pomocą śrubokręta, wtedy na kole zamachowym pojawia się znak 0 równo z nacięciem w skrzyni wygląda to tak jak na zdjęciu
Górny wałek zblokowany na blokadzie, śrubki synchronizacji popuszczone, górne kółko ustawiam śrubami po środku fasolek, nakładam pasek wszystko wchodzi luźno tak jak ma być, tutaj zaczyna się mój problem otóż po napięciu napinacza górne kółko dopina się razem z paskiem z pozycji środkowej na taką jak na zdjęciu, i dzieję się tak za każdym razem, czy te śruby po dopięciu napinacza nie powinny zostać na środku i dopiero później z tego punktu można ustawiać kąt vcds ? Co w przypadku gdy śruby wypadają tak jak u mnie ? Gdybym obrócił teraz sam wałek na na pozycję środkową to byłby problem o jednego zęba, czy się mylę ? Może ktoś mnie naprowadzi, z góry dziękuję..Zdjęcia poniżej ukazują jak wygląda wałek po złożeniu i napięciu paska




