Witam mam taki problem a pacjentem jest VW t5 1.9 tdi BRS. Po programie na jakieś 140 kM. Kilka lat temu robiony.
Jak odkręcasz do tankowania korek wlewu paliwa to za każdym razem, ale nie po krótkiej jeździe robi tam się podciśnienie i jak się odkręcą owy korek to słychać to. A żeby było mało to czuć przy tym dosyć duży spadek mocy. Jak jest korek poluzowany jedzie trochę lepiej ale i tak szału nie ma. Poprawiają się korekty na wtryskach jak jest korek poluzowany. Żadnych błędów auto nie łapie.
Co fajniejsze to klient stwierdził ową usterkę po tym jak odebrał auto po wymianie kompletnego sprzęgła i regeneracji skrzyni biegów.
Jak odkręcasz do tankowania korek wlewu paliwa to za każdym razem, ale nie po krótkiej jeździe robi tam się podciśnienie i jak się odkręcą owy korek to słychać to. A żeby było mało to czuć przy tym dosyć duży spadek mocy. Jak jest korek poluzowany jedzie trochę lepiej ale i tak szału nie ma. Poprawiają się korekty na wtryskach jak jest korek poluzowany. Żadnych błędów auto nie łapie.
Co fajniejsze to klient stwierdził ową usterkę po tym jak odebrał auto po wymianie kompletnego sprzęgła i regeneracji skrzyni biegów.