1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

2,0 TDI 170km Uszkodzony przepływomierz?

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika polaxo, 30-06 18.

  1. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Czy te parametry z grupy 003 druga kolumna względem trzeciej świadczą o uszkodzonym przepływomierzu. Z góry dziękuje za odpowiedz.

    C3902CF6-40D8-4F72-866F-5BDC7A614DDA.png
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 472
    Docenione treści:
    414
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Moze i troszke jest zakurzony:)
     
  3. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Auto strasznie nie równo pracuje na zimnym silniku, tak jak by przerywa. Myślisz że przepływka o takich parametrach może to powodować?
     
  4. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    543
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    A jak wyglądają parametry przepływomierza ? Na wystawionych zdjęciach ich nie ma.
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 472
    Docenione treści:
    414
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Zadane masz 1388 a aktualne 453 to jest troszke nie tak. A nawet wielce nie tak. Egr masz prawidlowo? Zadane powinno byc prawie rowne z aktualnym. Czasem aktual jest wyzszy od spec. to wtedy moze byc zaslepiony egr. Ale tu sporo nizej jest.

    http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/
     
    Ostatnio edytowano: 1-07 18
  6. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Za chwile biorę się za robienie logow, niebawem wrzucę.
     
  7. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
  8. palikot

    palikot Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-04 13
    Postów:
    123
    Docenione treści:
    13
    tu ktoś bawił się EGR-em, no bo niepotrzebny jest on...
    a teraz jest przymiarka do zabawy przepływką
     
  9. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Napisz troszkę jaśniej, częściowo rozszyfrowałem temat, jestem w fazie składania
     

    Załączone pliki:

    • image.jpg
      image.jpg
      Rozmiar pliku:
      2 MB
      Wyświetleń:
      15
  10. palikot

    palikot Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-04 13
    Postów:
    123
    Docenione treści:
    13
    jak ci napisał diagbox

    Zadane masz 1388 a aktualne 453 to jest troszke nie tak.

    zacznij od sprawdzenia czy coś nie jest pomotane przy EGR
    któs próbował może zaślepiać, albo może faktycznie jakaś niesprawność...
     
  11. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 574
    Docenione treści:
    367
    Miasto:
    Radom
    A moim zdaniem to ktoś coś popie___lił w sterowniku. Zadane 1300 to coś nie tak, nie na jałowym. Rzeczywiste jest mniej więcej takie jakie powinno być.

    A nie, sorry nie doczytałem, tam są parametry EGR a nie przepływki, gapa jestem. Ale miała być przeplywka.
     
    Ostatnio edytowano: 8-07 18
  12. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 472
    Docenione treści:
    414
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Ale to jest blok vcdsa do sprawdzania przeplywki wogole nie otwarty egr na jalowych na tym zdjeciu pierwszym
     
    Ostatnio edytowano: 8-07 18
  13. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Chwilowo się zawiesił.
     
  14. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 574
    Docenione treści:
    367
    Miasto:
    Radom
    Tak czy siak, zadane wartości przepływki na jałowym ponad 1000 to niemożliwe wrecz, chyba że ktoś coś mieszał w adaptacjach, między 250 a 500 powinno być, ja sądze. A co z błędami, są jakieś?
     
    Ostatnio edytowano: 8-07 18
  15. polaxo

    polaxo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-06 18
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Kielce
    Panowie zamykam temat, problem rozwiązany a przyczyną było aktywowanie się procedury dopalania DFP i brak sygnalizacji o tym na wyświetlaczu licznika. Niebawem wrzucę temat na forum, jak czegoś takiego uniknąć lub jak takie coś wywołać :D chińskimi kabelkami do vcds-a.