• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

2.0 tdi bmm szarpie na wolnych obrotach

Patryk951

Uczestnik
Dołączył
1.11.2022
Postów
25
Punktów
0
Witam. Mam problem z Audi A3 8P z silnikiem 2.0 tdi o mocy 140km. Samochod ma wymieniona chłodniczke egr i wymienioną uszczelkę pod głowicą , wraz z uszczelka został założony nowy wałek , szklanki , rozrząd itd . Samochód na wolnych obrotach szarpie , czasami wyskakuje błąd 0341 o nieprawidłowym sygnale z wałka , synchronizacja wynosi 1.0. Czekam na VCDS żeby sprawdzić jeszcze korekty pompowtryskiwaczy . Miał ktoś podobny problem ?
 

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
6692
Porady
2
Punktów
1878
Miasto
Koszęcin
Nie pamietam encyklopedia nie jestem. Ale synchronizacja dla pompek to 0 max -1
 

Patryk951

Uczestnik
Dołączył
1.11.2022
Postów
25
Punktów
0
Znalazłem chyba winowajcę nie mam pojęcia co im się mogło podziać wszystkie uszczelnienia były wymieniane . Spróbuje odpalić samochód na samym środku do czyszczenia wtrysków może to pomoże
 

Załączniki

  • IMG_5630.jpeg
    IMG_5630.jpeg
    1,6 MB · Wyświetleń: 24

Patryk951

Uczestnik
Dołączył
1.11.2022
Postów
25
Punktów
0
Korekty dramat, przed robotą silnik chodził dobrze? Gniazda jak wyglądają
Tak . Winowajcą była chłodnicza egr która robiła ciśnienie a nie uszczelka pod głowicą no ale jak zdemontowałem to robiłem wszystko. Problemy się zaczęły jak samochód pracował na rezerwie nie wiem czy nie pociąglo jakiegoś syfu ze zbiornika . Może spróbuję odpalić go na samym środku do czyszczenia wtrysków.
 

diagnostawawa

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
18.07.2015
Postów
1227
Punktów
234
Wiek
25
Miasto
Xxx
Zmierzyć ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku i ciśnienie na pompie tandemowej.
 

Patryk951

Uczestnik
Dołączył
1.11.2022
Postów
25
Punktów
0
Ewidentnie coś z tym pompowtryskiwaczami. Może być uszkodzona wiązka ?
 

Załączniki

  • IMG_5645.jpeg
    IMG_5645.jpeg
    1,2 MB · Wyświetleń: 10

Patryk951

Uczestnik
Dołączył
1.11.2022
Postów
25
Punktów
0
Sprawdzałem wcześniej było ok . Tak wyglądają korekty jak odpaliłem samochód na środku do czyszczenia wtrysków. Dzisiaj je wyciągam jutro daje do sprawdzenia . Ale zauważyłem coś innego zobaczycie jak wygląda nowy wałek , samochód pracował maks kilka godzin . Co jest dziwne nie jest to wyczuwalne „pod palcem „.
 

Załączniki

  • IMG_5651.jpeg
    IMG_5651.jpeg
    2,3 MB · Wyświetleń: 38
  • IMG_5659.jpeg
    IMG_5659.jpeg
    580,7 KB · Wyświetleń: 40

diagnostawawa

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
18.07.2015
Postów
1227
Punktów
234
Wiek
25
Miasto
Xxx
Sprawdzałem wcześniej było ok . Tak wyglądają korekty jak odpaliłem samochód na środku do czyszczenia wtrysków. Dzisiaj je wyciągam jutro daje do sprawdzenia . Ale zauważyłem coś innego zobaczycie jak wygląda nowy wałek , samochód pracował maks kilka godzin . Co jest dziwne nie jest to wyczuwalne „pod palcem „.
Jakie ciśnienie masz na pompie wstępnej a jakie na tandemie ?
 

heniek1000

SuperMechanior
Dołączył
15.11.2017
Postów
3416
Porady
4
Punktów
555
Nowy wałek...to był nowy wałek...był.
Azot wyparował, stąd taki efekt na powierzchni :D
 

Patryk951

Uczestnik
Dołączył
1.11.2022
Postów
25
Punktów
0
Pompowtryski sprawdzone i trzy z nich maja uszkodzone końcówki .

A powiedzcie co z tym wałkiem miał ktoś was podobny problem ? Nie wiem czy go zdemontować i reklamować ?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Psikuta1994

SuperMechanior
Dołączył
21.05.2020
Postów
1458
Porady
2
Punktów
369
Wiek
31
Reklamuj ,ale to będzie walka zapewne jak to z reklamacjami
 

Patryk951

Uczestnik
Dołączył
1.11.2022
Postów
25
Punktów
0
Jutro sprawdzę jaka firma , broki na miejscu . Kurde nie wiem czy nie lepiej kupić używany wałek , ten kosztował 600 zł. Szkoda gadać , nie wiem czy to ruszać że zostawić
 
Do góry Bottom