1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

2.2 DCI wywala olej, dymi powyżej 2500

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Regaciarz, 23-05 20.

  1. Regaciarz

    Regaciarz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    522
    Docenione treści:
    130
    Miasto:
    Wasilków
    Koledzy, potrzebuję porady bo czuję, że to może być jakaś drobnostka a tego silnika nie znam, do tej pory go unikałem.
    Espace 4, wyrzuca jakieś uszczelnienie na rozrządzie przy ostrzejszej jeździe, do 2500 jest ok, potem mocno dymi na czarno.
    Auto będę miał dopiero w połowie tygodnia, póki co widziałem je na parkingu.
    Poprzednio był uszczelniany w innym warsztacie i diagnoza była "wali kompresją w skrzynię temu cieknie", ale coś czuję, że to była diagnoza "zabierz gruza bo nie chcemy dotykać".
    Po tygodniowym postoju pali od strzału, chodzi idealnie równo zimny i ciepły, jakąś tam moc ma, ale czuć, że mu ciśnienie doładowania gdzieś ucieka.
    Odma? Padały w tych wynalazkach? Bo jak dla mnie za dobrze pali na taki brak kompresji.
     
  2. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    3 876
    Docenione treści:
    6 262
    Miasto:
    Mazowieckie
    z fusów wróżę dpf, sprawdź wydech.
     
  3. Regaciarz

    Regaciarz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    522
    Docenione treści:
    130
    Miasto:
    Wasilków
    Póki co też wróżę z fusów, ale przed robotą lubię zrobić rozeznanie bo czasami są jakieś typowe pierdoły dla danego silnika i potem nie trzeba połowy rozbierać i sprawdzać tylko od razu zaczynać.
    Tylko nie zgadza mi się ta diagnoza braku sprężania jeśli pali od strzału i chodzi równo, ale to sprawdzę jak dyliżans dotrze na mój plac.
     
  4. Mattii

    Mattii Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    1 091
    Docenione treści:
    164
    Miasto:
    Maszewo
    Uszczelka pod pokrywą zaworów.
     
  5. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    3 876
    Docenione treści:
    6 262
    Miasto:
    Mazowieckie
    dpf, poważnie pisze