• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

307.16hdi 110km 2006

Bartek Bartek

Początkujący
Dołączył
6.05.2022
Postów
16
Punktów
0
Witajcie chciałbym się czegoś dowiedziec. Od jakiegoś czasu mam brak mocy w 1.6 hdi 110. A miałem okazję jechać ostatnio c3 w1. 6 hd szło . A u mnie słabo to wygląda z tym odejściem. Auto miałem podłączone pod 2 kompy i nie mam żadnych błędów poza 1351 świece i wymieniam je w przyszłym tygodniu. Jedna dobra a 3 nie ale w zimę No problem z odpalaniem. Wszystko sprawdzone dolot turbo nieszczelnosci n 75 działa gruszka działa podciśnienie jest . Kol. Dolotowy czyszczony jeszcze zostało sprawdzić kol. Wydechowy i fapa morze tam siedzi diabeł. Bo czasami jak dodam gazu to do 3000 idzie płynnie gaz a ponad 3000 to zaczynaja falować obroty i jak dodam więcej gazu to idzie normalnie. Jakieś rady. Bo zostanie auto oddać do ASO Peugeota jak mechanicy nie kumają o co lotto
 

Danmar

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.04.2015
Postów
461
Porady
1
Punktów
108
Wiek
30
Miasto
Wielkopolska
Sprawdź live data. Podstawowe rzeczy podczas jazdy testowej: dawka paliwa, ciśnienie doładowania wart. rzeczywista, ciśnienie doładowania wart. zadana, temperatura powietrza zasysanego, itd. i po parametrach wyjdzie gdzie jest problem. Diagnostyka samochodów nie kończy się na odczycie i kasowaniu błędów.
Automatyczne połączenie postów:

Jak masz FAP to jeszcze ciśnienie różnicowe filtra, oraz czy czujnik dobre parametry wskazuje(czy nie przekłamuje).
 

Bartek Bartek

Początkujący
Dołączył
6.05.2022
Postów
16
Punktów
0
No na obd icar sprawdzałem kiedyś ciśnienie doładowania na biegu jałowym wyszlło mi 1 bar a pdczas jazdy to do 2 bar. Ciśnienie na listwę wtryskowa dobrze temp. Powietrza zasysanego rosła w trakcie jazdy ale muszę bardziej zobaczyć ciśnienie fapa jakie jest bo nie pamiętam. Wtryski czysczone bezpośrednio bo szarpało silnikiem i teraz spokój mam z tym więc zobaczę sprawę z fapem. Przepływka działa bo czyta wartości. Kostki sprawdzone . Po odpięciu kostek wartości spadają albo nie ma reakcji na nie. Więc morze ten fap coś nie halo nie ma siły oddać spalin i silnik muli
 

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
465
Porady
1
Punktów
109
Miasto
Jukei
Zgadzam sie z @Danmar odnosnie Diagboxa. Nie wiem jak dlugo jezdzisz z P1351, ale jednym z downgrade tego bledu jest to, ze regeneracja filtra zostaje wstrzymana.
Aha... I dziwne ze jest to jedyny blad. Zwykle spotykam sie z tym ze ten blad wystepuje jeszcze z innym bledem.
 
Ostatnia edycja:

Bartek Bartek

Początkujący
Dołączył
6.05.2022
Postów
16
Punktów
0
To będę kogoś szukał z diagiem . Kiedyś błędów było więcej ale zaczolem sprawdzać te błędy i eliminować usterki. I zostały tylko świece do wymiany
 

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
465
Porady
1
Punktów
109
Miasto
Jukei
I zostały tylko świece do wymiany
Bartku Bartku, P1351 jest dzielony na dwa: Pre/Post heat relay or glow plug, wiec nie jest to oczywisty blad, ktory kieruje tylko w jedno miejsce. Jezeli blad wystepuje z innym bledem to moze tez byc spowodowany jeszcze czyms innym. U Ciebie jednak zostal tylko ten, a do konkluzji sam doszedles i bedziesz wymieniac swiece zarowe. Dobrze gdyby to bylo tylko to i tego Ci zycze.
Przepływka działa bo czyta wartości.
To nie oznacza, ze dziala prawidlowo. Ale skoro nie ma bledu, to pisze to raczej "dla potomnych". Twoje objawy wg mnie nie wskazuja na pojscie w strone przeplywomierza w ogole.
 
Ostatnia edycja:

Bartek Bartek

Początkujący
Dołączył
6.05.2022
Postów
16
Punktów
0
Tak jak pisałem wtyczki odłączałem i parametry się zmieniały więc wtyczki i czujniki działają a czujniki od temp. Powietrza i maf czujnik podmienialem i tak samo działały normalnie jak moje . Więc szukam kogoś z diagiem.
 
Do góry Bottom