1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

6hp19 bmw e60 tryb awaryjny

Dyskusja w 'Układ napędowy' rozpoczęta przez użytkownika Mechanika pojazdowa Gorzów, 15-09 18.

  1. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 518
    Docenione treści:
    304
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Pytanie następujące. Bmw e60, ponad 200k na zegarze, klient postawil na dynamiczną wymianę oleju. Standardowo kontrola czy w starym oleju nie ma śmieci, olej czysty nie był ale nic niepokojącego nie bylo. Na magnesach trochę pudru, niewiele jak na ten przebieg. Skrzynia wypłukana, zalany olej. Po jakis 3k przy mocniejszym depnieciu rozlacza napęd i wyskakują błędy 4f87, 4f8c i to w zależności przy jakim biegu się depnie. Przeczytalem juz mnóstwo i każdy pisze co innego. Nie wiem czy gumki na zaworkach, zaworki czy ta gumowa uszczelka miedzy mechatronika a skrzynią. Jakieś sugestie?
     
  2. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    754
    Docenione treści:
    91
    Miasto:
    Gdansk
    Sprawdź policzenie sterownika
     
  3. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 235
    Docenione treści:
    533
    Miasto:
    łódź
    [​IMG]

    wydaje mi sie ze tu lezy problem miałem podobnie i kiedys znalazlem jak forum usa i drazylem temat i sie potwierdziło co oni tam napisali ..... nowy olej i płukanie ja dobił
     
    gtszudi lubi to.
  4. selim

    selim Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-01 14
    Postów:
    933
    Docenione treści:
    85
    Miasto:
    Sląsk
    I wytłumacz to klientowi
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 042
    Docenione treści:
    384
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Przed wymiana oleju byl problem?
     
  6. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 235
    Docenione treści:
    533
    Miasto:
    łódź
    te skrzynie mialy jakies problemy wczesnie duzo akcji serwisowych bylo jesli potrzebujesz wiecej info z tego forum z usa poszukam w domu i podesle
     
  7. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 518
    Docenione treści:
    304
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Wcześniej zdarzały się sporadyczne szarpania, przeciagania i wszystko się uspokoilo po wymianie oleju.
     
  8. Bybol

    Bybol Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    160
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Limanowa
    Kolego a jaki olej zalałeś ??
     
  9. Romuald-f

    Romuald-f Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    6-05 16
    Postów:
    251
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Olsztyn - Dywity
    Na odległość trochę ciężko zdiagnozować. Ale na podstawie błędów 4F87 - uślizg pomiędzy 1-2, błąd 4F8C - uślizg pomiędzy 6-5. Za 2 i 5 odpowiedzialny jest kosz B (na zdjęciu). Należałoby go sprawdzić jak wyglądają tarczki cierne i czy przekładki stalowe nie mają ciemnych plam.
     

    Załączone pliki:

    • B.jpg
      B.jpg
      Rozmiar pliku:
      149,4 KB
      Wyświetleń:
      6
    Ostatnio edytowano: 6-10 18
  10. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 518
    Docenione treści:
    304
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Temat rozwiązany. Przetarl się przewód od chłodzenia na uchwycie przy silniku. Ubylo 3litry oleju. Problemu juz nie ma, jednak przy wyższych obrotach skrzynia hałasuje wiec i tak do rozbiórki i remontu. Dlatego pytam o jakaś dokumentację techniczną tej skrzyni.
     
  11. Romuald-f

    Romuald-f Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    6-05 16
    Postów:
    251
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Olsztyn - Dywity
  12. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 235
    Docenione treści:
    533
    Miasto:
    łódź
    hej zobacz ze masa jest z rosji :) tam ludzie potrafia sie dzielic ;)
     
  13. Romuald-f

    Romuald-f Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    6-05 16
    Postów:
    251
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Olsztyn - Dywity
    W Polsce też się dzielą informacjami, przykładem jest forum-mechanika.
     
  14. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 518
    Docenione treści:
    304
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Ja to bym chętnie przyjechał na praktyki do najlepszego fachowca od skrzyń :)
     
    Giemza lubi to.
  15. Giemza

    Giemza Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    23-12 12
    Postów:
    752
    Docenione treści:
    113
    Miasto:
    Lublin
    Nie Ty jeden ;)
     
  16. Romuald-f

    Romuald-f Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    6-05 16
    Postów:
    251
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Olsztyn - Dywity
    Nikt w danej miejscowości gdzie mieszkacie nie będzie Was szkolił w naprawie skrzyń automatycznych (konkurencja). A przemieszczać się na praktykę i zdobywać wiedzę do odległych miejscowości przez 6-12 miesięcy to jest nieopłacalne bo zaniedbacie swoją wykonywaną działalność. Jedynie we własnym zakresie zdobywać wiedzę i przy problemach uzyskiwać pomoc poprzez forum. Ja osobiście staram się pomagać zwłaszcza na forum elektroda.pl. Jest tam większe zainteresowanie naprawą ASB.