1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

A klasa w168 1.7 cdi nie pali

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika skrzypa, 9-05 18.

  1. skrzypa

    skrzypa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-11 16
    Postów:
    74
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Gorzów
    Witam Panowie . Trafił mi się niby mercedes :happy: a klasa w168 2000r 1.7 cdi 66kw . Znajoma jechała i furka zgasła. Teraz kręci niby chce ale nie zapala . Na plaka chodzi ale zero reakcji na gaz i zdycha. Z błędów wyrzuciło tylko p1661 nieprawidłowe napięcie wtryskiwacza 1 - 4 . Kasuje się i wraca po pokreceniu dłuższym . Na fajrant chwile pokręciłem żeby w parametrach sprawdzić ciśnienie i podłączyłem to nic nie wyrzuciło tylko bateria zdechła w końcu . Niby ciśnienie pokazuje 300 Bar , nabija w miarę szybko ( sprawdzane kompem) . Filtr wyglada na stary ale pełny zupy w wężyku brak powietrza .

    Widzę ze niektóre modele miały pompkę w zbiorniku ale ten ani nie ma przekaźnika od pompy ani nie słychać jej , po ściągnięciu węża zasilającego z filtra nic nie leci czyli chyba ma tylko mechaniczne dwie pompy . Ciśnienie jeżeli czujnik sobie nie leci w kulki jest okej .
    Albo wtryski na stół do sprawdzenia albo coś innego .
    Z ciekawostek na zapłonie z wyciągniętym filtrem powietrza przepływka w zadanych wartościach miała kilka mg a w chwilowych 3200 mg . Jutro sprawdze jak podczas kręcenia jest ( ale liczę się z tym ze delfin może kłamać )
    Jeszcze sprawdze opór na wtryski od wtyczki do kompa bo coś tam znalazłem w autodacie..

    Może ktoś miał podobny przypadek z tym cholerstwem :)
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 507
    Docenione treści:
    76
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Sprawdz te napięcia wtryskiwaczy
     
  3. skrzypa

    skrzypa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-11 16
    Postów:
    74
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Gorzów
    no jutro do sterownika sie dobiore i na wtyczce bede mierzył bo do wtrysków się dostać to masakra.. jak przez chwile na wtryskach jest sterowanie i znika to podobno immo blokuje
     
  4. skrzypa

    skrzypa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-11 16
    Postów:
    74
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Gorzów
    obwody wtryskow po 0.5 ohm ksiazkowe , sterowanie wtrysków jest . kopci i kreci jakby chcial zalapać a nie mógł. raczej 4 wtryski na stół . można zamknąć temat
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 507
    Docenione treści:
    76
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    To jest CR?
     
  6. jarek_g60

    jarek_g60 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    42
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Wojcieszyn
    Może szpilka puściła i wtryski się wysuneły.
     
    Ostatnio edytowano: 10-05 18
  7. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    627
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Moj znajomy sprowadzil Vaneo 1.7 cdi,podobny objaw,zaczal wszystko rozbierac,mowilem mu by zaczal od filtra paliwa ale kolega zdemontowal egr,byl czysty,wyczyscil kolektor dolotowy i nic,auto stapo mu ok.8 miesiecy,w koncu wymienil f8ltr i odpalil od strzala,jezdzi,przechodzi tylko w tryb awaryuny przy wiekszych predkosciach ale juz z tym auto kupil w Niemczech.po prostu jezdzil na malej ilosci paliwa i zassalo dziadostwoa Ogolnie pompy wtryskowe tych silnikow nie lubia malej ilosci paliwa w baku,podgrzane paliwo wytwarza goraca poduszke w zbiorniku,pompy sie zacieraja.Tez niby mial paliwo w filtrze,przewody pelne.Kilka miesiecy temu blisko mojego domu taki facetowi zgasl na drodze,okwzalo sie,ze mieszka w mojej miejscowosci,po jakims czasie dowiedzialem sie,ze powodem byl filtr paliwa,auto poszlo na lawete.
     
  8. skrzypa

    skrzypa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-11 16
    Postów:
    74
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Gorzów
    Być może był to filtr . Próbował zagadać i przestawał puszczając tylko szczypiące w oczy spaliny . Ciśnienie na listwie tez szybko wchodziło do 300 bar czyli albo to albo to . Klientka młoda już znalazła klienta za 1500 jutro będzie miała focusa heh tez w dieslu i się historia skończyła na diagnostyce . Często jest ze klient myśli ze pierdoła np bezpiecznik a jak coś grubszego to zmiana auta . Być może ktoś kupił za 1500 wymieni filtr i będzie latać :)

    Diagbox10 . Z tego co kojarzę to wszystkie CDI są na CR