1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

A4 B6 AVJ 1.8T czasami nie pracuje na 3-cim cylindrze

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Emil93, 18-07 18.

  1. Emil93

    Emil93 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-12 16
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubelskie
    Witam tak jak w temacie.Auto czasami nie pracuje na 3 cylindrze.Na benzynie jak i na gazie, odłączony był emulator (czyli bezpośrednio kable ze sterownika do wtrysków benzyny), przekładanie cewki i dalej jest problem na 3-cim cylindrze.Świece wszystkie suche i białe(nie dawno wymieniane).Od momentu kupna auto miało problem na zimnym silniku że nie pracowało na wszystkie cylindry, po czym po uruchomieniu ok 10 sekund zaczynało pracować normalnie i nie było żadnych problemów.Kompresja książkowa .Wiązka też sprawdzona do sterownika i jest ok, czy to wina sterownika?Jak to zdiagnozować?
     
  2. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 399
    Docenione treści:
    561
    Miasto:
    NS
    może być sterownik, poprostu podmień
     
    slawek2007.28 lubi to.
  3. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 507
    Docenione treści:
    76
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Kable sprawdzales?

    Podlacz oscyloskop 4 kanałowy do wsystkich kanałów i patrz porównuj wykresy hehe
     
    Ostatnio edytowano: 19-07 18
  4. Emil93

    Emil93 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-12 16
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubelskie
    Oscyloskopu brak niestety.
     
  5. david2291

    david2291 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    841
    Docenione treści:
    80
    To zrób sobie próbnik z diody i patrz co się dzieje z sygnałem do wtrysku w momencie kiedy przestaje pracować.Jakies błędy w sterowniku?
     
  6. Emil93

    Emil93 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-12 16
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubelskie
    Dotychczas błędów brak, aczkolwiek dzisiaj wyskoczył mi błąd(Przerywacz spalania cylinder 2 błąd)W najbliższym czasie zrobię próbnik z diody i sprawdzę co jest grane.
     
  7. Skrzekuu

    Skrzekuu Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-01 18
    Postów:
    162
    Docenione treści:
    23
    Miasto:
    Sosnowiec
    Skoro podmieniales cewki świece ok to zostaje tylko wtryskiwacz ale ciekawe jest to że na gazie dzieje się to samo tz że nie dostaje prądu na cewkę czy też na świece jeśli wiązka ok to tylko zostaje sterownik silnika ECU na podmianę :)
     
  8. Emil93

    Emil93 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-12 16
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubelskie
    po podłączeniu diody do każdego cylindra wszystkie migają równomiernie bez żadnych wachań, wychodzi na to że został wypalony zawór w głowicy przez za ubogą mieszankę lpg.
     
  9. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 507
    Docenione treści:
    76
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Mysle ze przy wypalonym zaworze mistfire bylby caly czas
     
  10. Emil93

    Emil93 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-12 16
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubelskie
    Głowica nadaje się na złom.Wałek ssący wytarty tak że lata w głowicy, na dodatek na drugim cylindrze został wypalony zawór od strony ssącej oczywiście.
     
  11. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 507
    Docenione treści:
    76
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Bez oleju jedziles?
     
  12. pawcar

    pawcar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    299
    Docenione treści:
    62
    Miasto:
    Zielona Góra
    One miały problem z zapychającym się smokiem pompy oleju, więc pewnie cały silnik złom jak już góra przytarta.
     
  13. Emil93

    Emil93 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-12 16
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubelskie
    przytarty jest tylko na jednej panewce reszta jest gładka ale ma luz.

    auto to świeży zakup więc nie wiem czy bez oleju..Zalany jest 5w40 i głowica jest żółciutka w środku więc reszta może jest ok.
     
    Ostatnio edytowano: 22-07 18
  14. Emil93

    Emil93 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-12 16
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Lubelskie
    Zauważyłem że jest założony nowiutki napinacz łańcucha, być może nie była zachowana czystość przy montażu i coś podlazło pod stopę.