• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

A4B5 1.9tdi afn 98 problem z układem paliwowym.

Jarosław 11

SuperMechanior
Dołączył
1.09.2021
Postów
120
Punktów
0
Miasto
Puck
1.9tdi AFN
Od jakiegoś czasu co kilka dni zapowietrza się układ paliwowy.Filtr,wężyki przy filtrze,zaworek zwrotny wszystko nowe.Sprawdzony smok w zbiorniku.Najczęściej ma to miejsce po nocy ale zdarza się też że rano dobrze odpali a po pracy znowu trzeba kręcić.Natomiast dzisiaj rano odpalił od strzała i przejechałem 1km i zgasiłem idąc do sklepu na 10minut i znowu musiałem kręcić.Po pracy zapalił normalnie.Ma moc,nie kopci.
Czasami spokój jest przez tydzień lub dłużej a czasami robi to dzień po dniu.Pompa sucha oprócz miejsca na zdjęciu czyli jak by z pod tej śruby.Czy to może być przyczyną ?
 

Załączniki

  • Screenshot_20231207_211159_Gallery.jpg
    Screenshot_20231207_211159_Gallery.jpg
    752,7 KB · Wyświetleń: 14
  • Screenshot_20231207_184703_Chrome.jpg
    Screenshot_20231207_184703_Chrome.jpg
    494,3 KB · Wyświetleń: 14

Pawel23

SuperMechanior
Dołączył
7.03.2018
Postów
770
Porady
2
Punktów
115
Wiek
32
Miasto
Wołomin
Sprawdz czy przewodow przelewowych nie masz zbyt twardych jest zima elementy twardnieja bardziej może któryś nie jest do końca szczelny
 

heniek1000

SuperMechanior
Dołączył
15.11.2017
Postów
3261
Porady
4
Punktów
449
A na jakiej stacji paliwowej tankujesz przyjacielu?
 

Jarosław 11

SuperMechanior
Dołączył
1.09.2021
Postów
120
Punktów
0
Miasto
Puck
A na jakiej stacji paliwowej tankujesz przyjacielu?
Tylko i wyłącznie Orlen i od długiego czasu verve.
Automatyczne połączenie postów:

Tylko i wyłącznie Orlen i od długiego czasu verve.
To się zaczęło jak się zrobiło koło zera stopni
Automatyczne połączenie postów:

Objawy są takie że przy kręceniu on jest martwy i dopiero po dłuższym kręceniu zaczyna łapać i znowu po jakieś chwili odpala.Kiedyś się zdarzało że musiał kilka razy obrócić wałem niż odpalił ale wtedy łapał zaraz po przekręceniu kluczyka ale nie mógł zaskoczyć a teraz na początku jest martwy.Wczoraj odpalił po nocy od strzała a po 1km przy sklepie znowu nue chciał odpalić nie łapał był martwy.
 
Ostatnia edycja:

Ciurejka

Uczestnik
Dołączył
21.09.2017
Postów
28
Punktów
5
Wiek
49
Miasto
Nowy Sącz
Ja bym zaczął od wymiany - Zestaw do nastawnika za 20 zł:

Volkswagen OE 1461015303 uszczelka dekla pompy wtryskowej + Bosch 1460206305 uszczelka pompy wtryskowej i po wymianie konieczne ustawienie dawki paliwa​

 

Jarosław 11

SuperMechanior
Dołączył
1.09.2021
Postów
120
Punktów
0
Miasto
Puck
Ustaw pompę na komputerze i sprawdź czy nie ma błędów i jakie widzi temperatury
Pompa sprawdzona wszystko ok
Automatyczne połączenie postów:

Ja bym zaczął od wymiany - Zestaw do nastawnika za 20 zł:

Volkswagen OE 1461015303 uszczelka dekla pompy wtryskowej + Bosch 1460206305 uszczelka pompy wtryskowej i po wymianie konieczne ustawienie dawki paliwa​

Pompa jest sprawdzona komputerem i nic jej nie dolega.Teraz znowu jest spokój od dwóch tygodni
 
Do góry Bottom