• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

A6 C6 brak reakcji na kluczyk

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
2792
Miasto
PZ
Cześć forum :) kolega kolegi przyprowadził z Niemiec takiego szrota, 2005 rocznik, silnik 2.4, są dwa kluczyki, centralny zamek działa, bezpieczniki całe, komputer się nie skomunikuje że względu na brak zapłonu, jeśli padła stacyjka to można inaczej włączyć zapłon czy tylko kupić i wymienić na inną? Nie znam się na tym

lukkiwlkp

Zweryfikowany Mechanik
Porady
1
Punktów
826
Miasto
Pogorzela
Stacyjki się tam nie psuły aż tak bardzo jak blokady . Można włączyć zapłon itd ... Można przeprowadzić diagnostykę teoretycznie beż kluczyka i zaplonu ...

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
2792
Miasto
PZ
Stacyjki się tam nie psuły aż tak bardzo jak blokady . Można włączyć zapłon itd ... Można przeprowadzić diagnostykę teoretycznie beż kluczyka i zaplonu ...