• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

A6 C7 błąd zawieszenia pneumatycznego.

Piotr.m

SuperMechanior
Dołączył
22.07.2012
Postów
748
Punktów
39
Wiek
37
Miasto
Chyżowice
Witam mam taki problem, wymieniłem przedni amortyzator pneumatyczny przejechałem się autem wszytko ok ale zwróciłem uwagę że z tej strony co wymieniłem auto stoi niżej (prawy przód) różnica 3cm między lewa a prawa więc chciałem zrobić adaptacje zawieszenia od nowa całą procedurę przeszło pomyślnie ale nadal prawy przód stał niżej więc postanowiłem powtórzyć i tu się pojawił problem wywala błędu nie przechodzi kolejnej adaptacji zawieszenia może ktoś miał taki problem i coś podpowie.
 

Załączniki

  • IMG_20241216_194045.jpg
    IMG_20241216_194045.jpg
    2,3 MB · Wyświetleń: 31
  • IMG_20241216_183513.jpg
    IMG_20241216_183513.jpg
    2,3 MB · Wyświetleń: 29
  • IMG_20241216_185942.jpg
    IMG_20241216_185942.jpg
    1,7 MB · Wyświetleń: 30
Dołączył
16.12.2024
Postów
2
Punktów
1
może jest jakaś nieszczelność i dlatego nie przepuszcza Ci adaptacji. warto sprawdzić też nie sam amor ale przewody, w razie czego w ASO mają fajne zestawy naprawcze
 

Piotr.m

SuperMechanior
Dołączył
22.07.2012
Postów
748
Punktów
39
Wiek
37
Miasto
Chyżowice
Nie było wcześniej żadnej nieszczelności auto po nocy stoi jak stało zastanawiam się tylko czemu po wymianie amora jest różnica 3cm.
 

Piotr.m

SuperMechanior
Dołączył
22.07.2012
Postów
748
Punktów
39
Wiek
37
Miasto
Chyżowice
Wszędzie jest 0
Próbowałem dziś zrobić vcdsem i bez rezultatu błędy zostają takie jak widać.
 

Załączniki

  • IMG_20241217_092830.jpg
    IMG_20241217_092830.jpg
    2 MB · Wyświetleń: 24
  • IMG_20241217_091451.jpg
    IMG_20241217_091451.jpg
    2,6 MB · Wyświetleń: 23

Piotr.m

SuperMechanior
Dołączył
22.07.2012
Postów
748
Punktów
39
Wiek
37
Miasto
Chyżowice
To co mam zrobić?
Próbowałem odisem i to samo
Ale chociaż zapamiętał wartości jakie wpisałem podczas mierzenia kół.
 

Corel

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
7.05.2018
Postów
493
Punktów
97
Wiek
28
Miasto
Świdnica
Dlatego że to A6, tam nawet w 2006 roku trzeba svm online robić
 

Piotr.m

SuperMechanior
Dołączył
22.07.2012
Postów
748
Punktów
39
Wiek
37
Miasto
Chyżowice
Niby wszytko proste ale zastanawia mnie jedna rzecz że za pierwszym razem wszytko poszło kontrolki pogasły ale nadal prawy przód stał niżej o 3cm dziś zmieniłem zaworki z przodu i zawieszenie się wyrównało ale nadal nie przechodzi adaptacji na desce choinka światła zawieszenie hamulce itp. mówisz online wszytko maskra sam nie ogarnę bo nie nie ma. Dostępu online.
 

Krzysztofxx84

Uczestnik
Dołączył
26.04.2018
Postów
28
Punktów
6
Miasto
Biala Podlaska
Tak troche ku przestrodze
Nie wszystkie zakladki w vcds mozna klikac, prawdopodobnie uruchomiles nie ta procedure co chciales (kalibracja)
Nie przejmuj sie, nie ty pierwszy, i na pewno nie ostatni
 

Piotr.m

SuperMechanior
Dołączył
22.07.2012
Postów
748
Punktów
39
Wiek
37
Miasto
Chyżowice
Wszytko możliwe że tak było bo nie chciało mi pójść i próbowałem wszystkiego.
 

Rys00

Boss regionalny
Dołączył
15.11.2010
Postów
461
Punktów
78
Miałem podobny przypadek w Q7 adaptacja poszła dopiero po zamknięciu wszystkich drzwi
 

Piotr.m

SuperMechanior
Dołączył
22.07.2012
Postów
748
Punktów
39
Wiek
37
Miasto
Chyżowice
Właśnie wszytko robię według procedury drzwi zamknięte maska klapa też auto odpalone i bez rezultatu
 

Rys00

Boss regionalny
Dołączył
15.11.2010
Postów
461
Punktów
78
Jakąś procedurę rozpocząłeś i nie zakończyłeś, odepnij aku na godzinkę
 

Piotr.m

SuperMechanior
Dołączył
22.07.2012
Postów
748
Punktów
39
Wiek
37
Miasto
Chyżowice
Aku miałem całą noc odpięte i nic.
Wszystkie procedury jeszcze raz od nowa próbowałem i lipa
 

wdwiesiek

SuperMechanior
Dołączył
21.08.2011
Postów
207
Punktów
29

Tak to widzi VCDS: 29709/U1013/053267 - Moduł sterujący niekodowany​

Możliwe objawy​

  • Aktywna kontrolka awarii (MIL)

Możliwe przyczyny​

  • Moduł sterujący nie jest kodowany

Możliwe rozwiązania​

  • Sprawdź kodowanie modułu sterującego

Uwagi specjalne​

  • W niektórych przypadkach kod ten może być przechowywany nawet po prawidłowym zakodowaniu modułu (np. VW RNS510 lub 9W7). W takich przypadkach należy upewnić się, że użyto prawidłowego kodu warsztatowego (WSC), importera i numeru urządzenia. Wprowadzenie wartości domyślnych, takich jak 12345/123/12345 w polach pod Nowym kodowaniem , a następnie ponowne zakodowanie modułu na tę samą wartość, powinno rozwiązać te problemy:
 
Do góry Bottom