1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Active steering bmw e60

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika rutek79, 17-02 18.

  1. rutek79

    rutek79 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-05 13
    Postów:
    275
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    podkarpacie
    Panowie mam problem w aucie klienta bmw e60 z active steering. Generalnie po wymianie przekładni kierowniczej świeci mi cały czas kontrolka kierownicy i kontrola trakcji. Na starej maglownicy wszystko było ok poza stukaniem. Klient kupił przekładnie ponoć nowa ( wygląda na nówke) i po zamontowaniu świecą te kontrolki. Maglownica już nie stuka ale są te błędy.
    Robię inicjalizqcje czujnika kąta skretu i wszystko przechodzi elegancko. Kontrolka kierownicy gasnie. Zostaje zapalona k9ntrola trakcji. Wyjadę na ulicę zrobię 1-2 km zapala się znowu kontrolka kierownicy i przekręca kierownice lekko w lewo.
    Błędy w komputerze 6147 silnik zablokowany błąd stały.
    Jak zrobię inicjalizqcje błędów żadnych nie ma.
     
  2. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    768
    Docenione treści:
    138
    Miasto:
    PLE
    Geometria powinna pomóc.
     
  3. rutek79

    rutek79 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-05 13
    Postów:
    275
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    podkarpacie
    nie są dze aby geometria pomogła. W tej chwili jest tak że jak zapale auto to wszystkie kontrolki gasną. Może auto chodzić i 2 goziny i nic sie nie zapali dopuki nie rusze kierownicą lub nie zacznę jechać.
     
  4. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    4 056
    Docenione treści:
    2 082
    Miasto:
    turek
    I właśnie tu może pomóc geometria.
     
  5. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 552
    Docenione treści:
    1 530
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:


    Prawdopodobnie zasyfiony dysk czujnika kąta skretu
     
    slawek2007.28 lubi to.
  6. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    768
    Docenione treści:
    138
    Miasto:
    PLE
    Reasumując i tak była przekładnia rozbierana więc o zbierzności nie ma mowy więc zrób geometrię i prawdopodobnie Twój koszmar się skończy.
     
  7. Mati77

    Mati77 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-08 18
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Hej przerabiam teraz ten sam temat i mam idetyczny problem walcze juz trzeci dzień i nic. Poradziles sobie jakos z tym ?
     
  8. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    348
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Wiazki gnija i moga robic zwarcie.Jak nie ruszane chodza jak ruszysz to sie rozpadaja.Przewalic od przedkladni do nadkola włącznie
     
  9. Mati77

    Mati77 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-08 18
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Dzisiaj z tym walczylem przejrzalem cała i nic nie znalazlem. Zastanawiam sie nad nowa bo nie widze innego wyjscia
     
  10. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    739
    Docenione treści:
    215
    Miasto:
    Ostrołęka
    Może byś zrobił diagnostykę, z naciskiem na podgląd wartości żeczywistych. I pogapić się jak szpak w pizxx co pokazuje czujnik konta skrętu, na prostych kołach a co pokazuje jak zaczniesz obracać fajerą. Zdjagnozuj to z użyciem tego co masz pod włosami, bo wymienisz dziesięć przekładni i będzie duxx. Jest jeszcze coś takiego jak kalibracja czujnika K.S.:p
     
    gtszudi lubi to.
  11. melas

    melas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-04 18
    Postów:
    81
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    WRZEŚNIA
    Robiłem to w e90. Musisz przkodowc ABS pustym plikiem man. Potem kalibracja i wszystko gasnie. Tematy opisane na bmw-klub.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. Steering behaviour altered bmw e60 forum

    ,
  2. e 60 nie dziala turbo kontrolka kierownicy