• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Airmatic w220

Damix

Uczestnik
Dołączył
3.03.2016
Postów
33
Punktów
2
Miasto
Chojnice
Witam mam problem z s klasa nagle z lewej strony opadł przód jednak nie zapalił się błąd airmatic jak czytałem inne tematy z takim problemem . Podniosłem auto i okazało się że oderwało się cięgno czujnika poziomu od wahacza , przyspawałem cięgno jednak auto się nie podnosi miech napompowałem sprężarką i podnosi się i szczelny .W systemie airmatic brak błędów . Jednak nie idzie ciśnienie do lewego miecha. Jak sprawdzić wielozawór oraz czujnik poziomu zawieszenia ? Myślałem na podłączeniem sprężarki zewnętrznej żeby wykluczyć kompresor zawieszenia
 

Tom_

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
1.10.2014
Postów
1254
Punktów
231
Wiek
26
Miasto
Szczytno
Kalibracja zawieszenia sd i pojdzie w gore..
 

Damix

Uczestnik
Dołączył
3.03.2016
Postów
33
Punktów
2
Miasto
Chojnice
Bez sd sie nie obejdzie ? Jakieś odpinanie akumlatora żeby się zzerował czy coś w tym stylu ?
 

brum brum

SuperMechanior
Dołączył
7.03.2016
Postów
787
Punktów
151
Wiek
28
Miasto
daleko
Nie nie, tutaj odpiecie aku nic nie da (za to czasem moze kłopotu narobic)
Jezeli wykluczyłeś nieszczelnosci oraz wiesz, ze miechy sa ok to najprosciej i najszybciej bedzie z SD, tam od razu przeprowadzisz sobie najpierw test kompresora zawieszenia(co by i to wykluczyc), a potem jak juz ktos wczesniej pisał kalibracja do poziomu 0.
 

brum brum

SuperMechanior
Dołączył
7.03.2016
Postów
787
Punktów
151
Wiek
28
Miasto
daleko
Ja choc bardzo lubie auta z gwiazdą to zarówno w220 jak i w221 tez bym sobie odpuscił, bo choc niesamowicie komfortowe to jednak niedopracowane i z wieloma wadami (szczególnie zaniedbane egzemplarze potrafią narobic kłopotu).
 

Damix

Uczestnik
Dołączył
3.03.2016
Postów
33
Punktów
2
Miasto
Chojnice
Po odpięciu akumulatora (odpiełem klemy na 10 minut oraz potem je zwarłem ) wszystko wróciło do normy ( musiałem tylko skręcić prawo lewo żeby zaprogramować czujnik skrętu ) odpaliłem autko poszło w górę i wszystko działa :)
 

bono09

SuperMechanior
Dołączył
13.01.2016
Postów
145
Punktów
15
Miasto
Szczecin/ Gorzów Wlkp.
No to powiem szczerze, że....padłem. Tylko się cieszyć....że jakimś cudem czy tam zrządzeniem losu się to naprawiło :woot:
 

Leszek B

Początkujący
Dołączył
7.03.2017
Postów
8
Punktów
0
Miasto
Poznań
Witam forumowiczów. Ja mam problem z włączeniem się kompresora po wymianie miecha w airmaticu. Posiadam gwiazdę w 220 z 2004r. Przed wymiamą działał do samego końca gdyż dojechałem swoja s ka do mechanika i jadąc po dziurach pompował airmatica bo wyłączał sie alarm ostrzegawczy na tablicy. Kompresor działa sprawdzony poza układem. Po uruchomieniu auta napompowane zostały z innego akumulatora i auto sie podniosło i ładnie trzyma. Problem jest tyko z tym że nie załącza sie kompresor. Wszystkie przekaźniki i bezpieczniki sprawdzone. POMOCY
 

slaweuszek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.04.2018
Postów
1886
Porady
3
Punktów
397
Wiek
47
Miasto
Gorzów Wielkopolski
Bez porządnej diagnozy STAR DIAGNOZĄ będziesz miał problem aby to opanować. Czasem trzeba zrobić kalibrację Airmatic, z ręczną procedurą dopompowywania zawieszenia.
 

Leszek B

Początkujący
Dołączył
7.03.2017
Postów
8
Punktów
0
Miasto
Poznań
Dzięki piękne właśnie umówiłem na SD ale w międzyczasie sam pogrzebałem i okazuje się ze nie ładuje mi alternator. Zmierzyłem napięcie i było niecałe 11v ładowania. Myślę ze to ogarnę sam i dopiero myknę na to SD. Jeszcze raz dzięki. Odezwę się później co i jak było.
 

elmer83

Gaduła
Dołączył
7.02.2021
Postów
72
Punktów
1
Witajcie
Ja mam problem . Chciałem dokonać kalibracji ręcznej. Ustawiłem wszystkie poduszki równo ale na końcu zapytało o kąty nachylenia przód i tył. Wpisałem coś z zakresu wskazanego i dupa. Mam błąd kalibracji i pneumatyka nie działa :/
Jak to dokończyć prawidłowo ?
 
Do góry Bottom