1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Astra G sruba koła pasowego - problem

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika bobsley6, 14-02 20.

  1. bobsley6

    bobsley6 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-02 17
    Postów:
    149
    Docenione treści:
    34
    Miasto:
    Wrocław
    Panowie klucz 3/4 " połamany , pneumaty nie dają rady, rura 1.3 metrazałożona jako przedłuzka a sruba ani drgnie .... pomysły mi sie skończyły ....jaki macie sposób na śrubę koła pasowego aby to odkrecic ..... drugi dzień walczę .... i nic ... pierwszy raz mam taki problem .... masakra jakaś =D
     
  2. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Online
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    1 789
    Docenione treści:
    545
    Miasto:
    Manchester
    Pewnie klej ... dobry palnik i jechane.
     
    dejot43 lubi to.
  3. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    4 779
    Docenione treści:
    2 102
    Miasto:
    Olsztyn
    Mam tlen i acetylen z dawnych czasów zostały. Palnik nr 7 i musi iść. Czasem taki zwstaw ratuje d.
     
  4. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 204
    Docenione treści:
    6 375
    Miasto:
    Mazowieckie
    oszlifować lub rozwiercic łeb śruby. gwint odpuści koło zejdzie a śrube prawdobodobnie wykręcisz palcami.
     
  5. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    11 200
    Docenione treści:
    5 995
    Miasto:
    turek
    Nie wyjdzie. Klej trzyma.

    Palnik i rura.
     
  6. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 204
    Docenione treści:
    6 375
    Miasto:
    Mazowieckie
    klej pokonał 3/4? niemożliwe.
     
  7. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Online
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    1 789
    Docenione treści:
    545
    Miasto:
    Manchester
    Czerwona zaraza dużo może ...
     
  8. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    2 316
    Docenione treści:
    563
    Miasto:
    Gdańsk
    lewy gwint haha.
     
  9. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 204
    Docenione treści:
    6 375
    Miasto:
    Mazowieckie
    lewy jest chyba tylko w cdti. tam od razu urawał by łep na edwarda.
    w G dti jest 6ściokąt i prawy gwint.
     
    Ostatnio edytowano: 14-02 20
  10. Mikidz

    Mikidz Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    1 054
    Docenione treści:
    436
    Miasto:
    Pomorskie
    Oj chyba klucz z marchwi :)

    Dłuższa rura, mocniejszy pneumat. Musi puścić, nie ma opcji.

    PS. I teraz wytłumacz to klientowi... powodzenia :)
     
  11. Grzegorz.Józefów

    Grzegorz.Józefów Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    31-08 14
    Postów:
    542
    Docenione treści:
    181
    Miasto:
    Józefów
    Zamrażacz chłopy,
    można spróbować kiedyś też walczyłem co prawda nie ze śrubą a ze zdjęciem koła bo śrubę udało mi się odkręcić. W moim przypadku zamrażacz zadziałał, wał troszkę "schudł" i koło ściągnąłem a nie było jak złapać żadnych mocowań do ściągacza.
    Użyłem takiego
    https://allegro.pl/oferta/sprezone-...bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

    ale każdy inny może być i ważne nie topimy uszczelniacza i uszczelek wokół jak przy użyciu palnika.
     
  12. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    4 663
    Docenione treści:
    1 271
    Miasto:
    Kaczory
    Acy.
     
  13. bobsley6

    bobsley6 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-02 17
    Postów:
    149
    Docenione treści:
    34
    Miasto:
    Wrocław
    Pneumat 3/4 nie miał szans , sznse dostało : nowe pokretło 3/4 , przedłuzki 3/4 .... rura 1,5 m . podpora pod przedłuzkami , blokada koła zamachowego (wycieta szlifierką kątową pod blokade zamachu ) łyżka , palnik ...... i ..... gość z dobrym bickiem, dopiero odpusćiła ...... a gościa co to dokręcał nie wirus z wuhan dosięgnie ...=D ... dobrze , żę wał nie pękł .....=D

    mroziłem nic to nie dawało .... śruba biała, wymroziłem dwie puszki ..... wczesniej palnik , usczelniacz spłynął i nic to nie dało .... c..u....jjj ... który dokrecał wczesniej srubę i za duzo dał kleju powinien się puknąć w głowę ... jak juz klej dajemy to na kawałek a nie po całej długości ..... zwłaszcza czerwony ....
     
    Ostatnio edytowano: 16-02 20
  14. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Online
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    1 789
    Docenione treści:
    545
    Miasto:
    Manchester
    Mówiłem czerwona zaraza zła jest.