• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Astra H 1.7 - problem z ładowaniem

waluś GSi

SuperMechanior
Dołączył
22.02.2013
Postów
644
Punktów
18
Wiek
27
Miasto
Ogrodzieniec
WWW
www.facebook.com
Koledzy ponownie potrzebuje Waszej pomocy.... otóż problem jest z ładowaniem. Gdy odpali się auto kontrolka się nie świeci ale ładowania nie ma - 12.6V ledwo, po dodaniu gazu ładowanie bez obciążenia wzrasta do 13.8V, pod obciążeniem spada do 13.5V (mierzone na akumulatorze i na wyjściu z alternatora bezpośrednio na śrubie). Natomiast gdy auto pochodzi około 5 minut na wolnych obrotach zapala się lampka ładowania a ładowanie dalej jest 13.8V. po jakiejś chwili spada do 12.6V i później znów 13.8V a lampka nadal się świeci. Komputer pokazuje błąd " P0621 - Obwód sterowania "L" lampy generatora - nieprawidłowe działanie - Stały"
Zmieniany był alternator (używany ale sprawny z jeżdżącego auta), sprawdzane przewody z alternatora do komputera, gruby przewód zmieniany na drugi, w komputerze nie ma wilgoci, wszystko ładnie czyste i dalej bez zmian. Macie jakieś sugestie ? Zegary lub coś z komputerem ?

ASTRA H 1.7 ISUZU 2005r
 

WMserwis

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
18.12.2011
Postów
2283
Punktów
376
Wiek
37
Miasto
Wołomin
Sterowanie idzie z ecu mozliwe ze komputer wali w kulki
Mialem ostatnio taki pojazd ale bledu nie walil
Zrobilem altek, rozrusznik, nowy aku i lata
 

lukias

SuperMechanior
Dołączył
31.05.2013
Postów
437
Punktów
124
Miasto
Lubelskie
Tam nie ma sterowania z ecu. Normalnie kontrolka i ew sygnał do komputera o obciążeniu.
 

toomii76

toomi
Dołączył
2.11.2014
Postów
12771
Punktów
6599
Miasto
turek
Kiedyś miałem podobnie, to jakaś masa pod akumulatorem była winna. Ale jak sprawdzałeś to pewnie coś innego będzie.
 

Mesiek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
14.08.2012
Postów
1871
Punktów
390
Wiek
37
Miasto
PLE
Schemat w rękę i szukać. Kiwdyś miałem zafirę gdzie przewód kontrolki szedł do ecu jedna wtyką a drugą wychodził na zegary. Ominełem sterownik i wszystko gra do dziś.
 

waluś GSi

SuperMechanior
Dołączył
22.02.2013
Postów
644
Punktów
18
Wiek
27
Miasto
Ogrodzieniec
WWW
www.facebook.com
Schemat w rękę i szukać. Kiwdyś miałem zafirę gdzie przewód kontrolki szedł do ecu jedna wtyką a drugą wychodził na zegary. Ominełem sterownik i wszystko gra do dziś.

Po schemacie z auto daty doszedłem po tych cienkich przewodach i do samego komputera są całe, są przejścia. Tylko teraz nie mogę znaleźć który właśnie wychodzi z komputera na kontrolkę
 

Iredo

SuperMechanior
Dołączył
6.06.2020
Postów
464
Punktów
69
Wiek
47
Takie info idzie raczej po canie więc raczej nie bedzie przewodu od ładowania.
 

waluś GSi

SuperMechanior
Dołączył
22.02.2013
Postów
644
Punktów
18
Wiek
27
Miasto
Ogrodzieniec
WWW
www.facebook.com
Panowie głupio przyznać ale się poddałem, auto trafiło do elektryka. Jutro będę wiedział co poszło. Elektryka dla mnie to magia więc nie chciałem nawet więcej grzebać i robić koszty dla klienta. Dam znac dla potomnych jak coś się dowiem, i dziękuję za pomoc
 
Do góry Bottom