1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi 2.8 APR gaśnie po nagrzaniu

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika ene, 29-04 18.

  1. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    168
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    A4 b5 2.8 APR zatkany w drodze jeden kat bo połowa cyl nie pracowała
    Wymieniony kat
    Teraz zimny trzyma obroty jałowe a przy dodawaniu gazu wkreca się lecz tak jak by przez siłę a z czasem rozgrzewania obroty spadają ,staja się mniej stabilne falujace i gaśnie
    Odpalić niechce tylko łapie któryś cylinder
    Ostygnie trochę i zapala i powtórka.
    Błędów brak
    Czego można się zaczepic
     
  2. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 411
    Docenione treści:
    267
    Miasto:
    Gdańsk
    czujnik położenia wału korbowego lub hall na wałku.
     
  3. loader1993

    loader1993 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-05 17
    Postów:
    28
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Polska
    czujniki temperatury sprawdzić jakie wartości pokazują na zimnym i ciepłym ... Jak kolega wcześniej pisał , sprawdzić sygnały z czujników wału korbowego i wałków rozrządu ... Dokładnie nie rozumiem poprzedniej usterki (na moją głowę ,słabo opisane :))... Co było i co jest po naprawie ? ...
     
  4. ene

    ene Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-07 13
    Postów:
    168
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    okolice Siedlec
    Kat sie w środku rozsypał - monolit sie zapewne obrócił i zatkał wydech. Najgorsze ze auto dojechało do mnie po tym jak przerzucili silnik gdyż sądzili ze jedna strona straciła kompresje i dlatego jedna strona nie pracuje. Zdziwili sie jak nie było poprawy. Ogółem nie chce mi sie tego tykać bo mam innej spokojniejszej i mniej zagadkowej roboty tym bardziej ze brak mi części na podmiankę. Ale wczoraj odpiąłem z ciekawości sondy i mimo nagrzania chodzi i nie gaśnie po przegazówce. Ale jak dla mnie coś go tak jakby trzymało-niestety nie mam spranego auta do porównania.
    Zleciłem im poszukiwania speca specjalizującego sie w tym.