1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A3 1.8T Q

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika sebaTQ, 11-09 18.

  1. sebaTQ

    sebaTQ Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-09 18
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam. Posiadam Audi A3 8L 1.8T Quattro. Pojazd stracił odcięcie, czyli wkręca się max do 5400 obr. oraz spadły też obroty biegu jałowego do 670 obr. Brak błędów po diagnostyce komputerowej. Przerabiał już ktoś taki temat ?
     
  2. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 183
    Docenione treści:
    522
    Miasto:
    Radom
    Co na to przepływka? Ciśnienie w kolektorze jakie pod obciążeniem? Rozumiem, że mocy również brakuje? Zarzuć logi. Przyjedź się bez mafa, podejrzyj czas orwarcia wtryskiwaczy.
     
  3. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    5 058
    Docenione treści:
    3 014
    Miasto:
    turek
    Jak to w 1.8t, zacznij od kata...
     
  4. sebaTQ

    sebaTQ Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-09 18
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Kata nie ma, 2 sonda sonda Lambda usunięta komputerowo. Auto moc ma, ale odcina przy 5400 obr i ma za niskie obroty biegu jałowego. Podczas łączenia się ze sterownikiem przez obd2 długo łączy się ze sterownikiem silnika nie to co z innymi modułami.
     
  5. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 183
    Docenione treści:
    522
    Miasto:
    Radom
    A na postoju do ilu się wkręca? Miałeś zerknąć w parametry.
     
  6. sebaTQ

    sebaTQ Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-09 18
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Na postoju tak samo jak w jeździe 5400 i nic dalej.
     
  7. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 521
    Docenione treści:
    681
    Miasto:
    Szczecin
    Wymień Audi na Porsche. Popraw softwar w ECU.
     
  8. sebaTQ

    sebaTQ Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-09 18
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Sterownik zamieniony ze sprawnego auta i nadal to samo odcina przy 5400. Wiązka sprawdzona do sterownika wszystko git. Żadnych błędów nie ma w pamięci.
     
  9. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    5 058
    Docenione treści:
    3 014
    Miasto:
    turek
    Musi być jakiś babol, co przy tych obrotach daje o sobie znać.
     
  10. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 594
    Docenione treści:
    677
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A gdzie on ma czujnik walu?
     
  11. sebaTQ

    sebaTQ Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-09 18
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Czujnik wału pod rozrusznikiem jeszcze na bloku - sprawny. Czujnik położenia wałka też sprawdzony i sprawny. Podejrzewam jeszcze czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Nie długo zacznie mi brakować pomysłów :p
     
  12. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    5 058
    Docenione treści:
    3 014
    Miasto:
    turek
    A może to tylko obrotomierz źle pokazuje? :)
     
    komar200 lubi to.
  13. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 026
    Docenione treści:
    767
    Miasto:
    grudziadz
    Trzeba sprawdzić,podcisnienia,ciśnienie paliwa ,ogólnie zajżeć w parametry kolego dimitriew już wspominał
     
  14. sebaTQ

    sebaTQ Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-09 18
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Dzisiaj zmierzyliśmy AFR i wszystko w normie. Ale jest zonk. Na obrotomierzu kręci się do 5400, a według wskazań komputera 6750 +/-. Ale czuć, że jest jakaś słabsza. Jedynce co mi pozostanie to wrzucić ją na rolki i sprawdzić jaką moc generuje. Ale temat dość ciekawy :p

    Jeszcze jedno; dlaczego część wtryśniętego paliwa przepala w układzie wydechowym. Zapłon ok, czas wtrysku też.
     
  15. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 594
    Docenione treści:
    677
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Przy 5 tys juz mam delirke
     
  16. sebaTQ

    sebaTQ Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-09 18
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
  17. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    5 058
    Docenione treści:
    3 014
    Miasto:
    turek
    Palnalem jak głupi, ale chyba trafiłem :)
     
    komar200 i dimitriew lubią to.
  18. karwa raz dwa trzy

    karwa raz dwa trzy Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-02 18
    Postów:
    739
    Docenione treści:
    35
    Miasto:
    wies kolo miasta
    Jest teraz tak duzo madrych ludzi zawsze wieczorem a laicy szukaja pomocy z rana