1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A3 8P 2.0 TDI

Dyskusja w 'Zakup samochodu' rozpoczęta przez użytkownika whitedarkness, 10-11 20.

  1. whitedarkness

    whitedarkness Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-11 20
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    Planuje zakup
    Audi A3 8P
    2006 rok
    2.0 TDI
    140 KM
    Silnik 8 zaworowy.

    Czy jest ktoś, kto może mi powiedzieć coś więcej o tym aucie, silniku. Z góry dziękuję
     
  2. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    884
    Docenione treści:
    64
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Kolego,nawet nie podchodż z kijem do tego silnika,badż ostrożny,jeśli juz to tylko CR,ogólnie auto za całokształt oceniane przez mechaników ledwie na ocenę dostateczną,to żadne mecyje,zreszta juz swoje lata ma.
     
  3. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 574
    Docenione treści:
    446
    Miasto:
    WLKP
    Jezdziłem a 4 2.0 140km sprowadzona z Francji i złego słowa nie powiem na ten motor.Jezeli sie kupuje padliny co mialy po 500 tys.a mają teraz 170 tys. to sie sypią i sie mówi ze liche motory.Wymienilem rozrząd i ołówek napedu pompy olejowej i nic wiecej poza filtrami i olejami.
     
  4. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    12 116
    Docenione treści:
    6 319
    Miasto:
    turek
    mam na pompkach bmn i nie chce innego. trzeba dobrze trafić przy zakupie tylko.
     
  5. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    884
    Docenione treści:
    64
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Wszystko zależy jaki przebieg,zresztą mechanik ogarnie sobie wszystko,natomiast zwykły śmiertelnik może mieć poważny problem,to były by swietne silniki,podobnie jak 1.9(poza pewną serią) gdyby VW nie zaczął oszczędzać na jakości użytych materiałów,konstrukcyjnie te silniki są OK,zresztą jeśli dobrze pamiętam tych 2.0 PD było kilka wariantów(różnice mocy,OHC,DOHC) W tym modelu są tylko 3 silniki godne polecenia,czyli___1.6 benz.(102KM),1.9 TDI (105KM),2.0 TDI CR(140KM) Mam znajomych,którzy mają Audi z tym silnikiem,są bardzo zadowoleni,ale ja na piechotę robię więcej km niz oni autem.Jedno pewne,te silniki znajduja się na liście najgorszych silników diesla w historii,nie będę wymieniał,,konkurencji,,w tym rankingu,ale jeden z nich o mało nie doprowadził mojego kuzyna do zsynchronizowanego poczwórnego zawału,tak mu wyzamiatał portfel w krótkim czasie,kuzyn po prostu auto zezłomował,nikt nie chciał tego kupić(Ford Mondeo,silnik wiadomy) Inny problem taki,że to Audi 2003- 2006 r potrafiło rdzewieć,poprawiono ten temat po tym roku.Czy to jest dobry silnik? Wystarczy tylko spojrzeć na ceny aut z tym silnikiem i porównać z 1.9 Tdi,to najlepsza metoda.