1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi a4 b5 1.6 adp

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Marceliii, 12-06 19.

  1. Marceliii

    Marceliii Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Lublin
    Witam, problem polega na tym że auto po zgaszeniu dalej pracuje, trzeba gasić na biegu. Też zdarza się że trzeba długo kręcić żeby odpalił i nie ma siły podczas jazdy, ma problemy w podjazdach pod górkę. Kostka stacyjki została zmieniona ale to nie pomogło przy gaszeniu. Macie jakieś pomysly?
    Pozdrawiam.
     
  2. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    533
    Docenione treści:
    128
    ...innymi słowy --samozapłon mieszanki po wyłączeniu stacyjki .Przyczyn jest kilka --m.in. --żle ustawiony zapłon, zły skład mieszanki ,przestawienie rozrządu -w takich sytuacjach silnik może osiągać zdecydowanie wyższą temperaturę (głównie głowica ) gdzie po wyłączeniu zapłonu następuje samoczynne zapalenie mieszanki .Mogą być wadliwe świece zapłonowe ,niska liczba oktanowa paliwa .duża ilość nagaru w komorze spalania oraz na trzonkach zaworów .Oto niektóre przyczyny w zaistniałym problemie .
     
  3. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 796
    Docenione treści:
    1 668
    Miasto:
    PZ
    Spróbuj zdjąć kabel wysokiego napięcia z cewki i zobacz czy wtedy zgaśnie, tylko załóż jakieś rękawice żeby Cię nie kopnął prąd
     
  4. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 729
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    wólka
    Do tego typu działań rękawice rowerowe są niezastąpione
     
  5. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 796
    Docenione treści:
    1 668
    Miasto:
    PZ
    Ja jestem elektrykiem :D a elektryka prąd nie tyka ale komuś innemu to lepiej polecić izolację
     
  6. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 729
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    wólka
    Termiczną
     
  7. Marceliii

    Marceliii Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Lublin
    Kurcze na gazie i benzynie dzieje się to samo ale nie za każdym razem. Jest możliwość ze zapłon samoczynnie się przestawił? A np. długie kręcenie żeby odpalił?
    Ktoś wcześniej wymieniał pompę paliwową i praktycznie od tamtej pory tak się dzieje. Możliwe że zamienił jakieś przewody?
    Zauważyłem że jak właśnie nie chce zgasnąć to potem długo trzeba kręcić żeby zapalił
     
    Ostatnio edytowano: 12-06 19
  8. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 953
    Docenione treści:
    1 531
    Miasto:
    Olsztyn
    Pewnie wtrysk leje.
     
    toomii76 lubi to.
  9. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 729
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    wólka
    Na kogo ?
     
  10. Marceliii

    Marceliii Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Lublin
    Na gazie jest to samo to i gazowe też?
     
  11. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    533
    Docenione treści:
    128
    ..zadajesz pytania ----to nie jest sposób na naprawę auta --muszą iść czyny a nie teoretyczne rozważania i domysły.Napisz co już zrobiłeś .co sprawdziłeś w swoim aucie ....wówczas będzie łatwiej udzielić porady .
     
  12. Marceliii

    Marceliii Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Lublin
    Podmieniłem cewke zapłonową, wymieniłem kostkę w stacyjce, wyeliminowałem pracę silnika na obu paliwach jednocześnie.
     
  13. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    533
    Docenione treści:
    128
    ....przynajmniej małe konkrety ...w następnej kolejności sprawdż ustawienie rozrządu ,,,możesz również dokonać oceny stanu świec zapłonowych i czy są takie jakie powinny być w tym silniku .
     
  14. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 953
    Docenione treści:
    1 531
    Miasto:
    Olsztyn
    Kolor świec sprawdź.
     
  15. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 334
    Docenione treści:
    969
    Miasto:
    grudziadz
    Zawór zwrotny.
     
  16. miras forumowicz

    miras forumowicz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-03 19
    Postów:
    59
    Docenione treści:
    0
    Jak nie gaśnie to ściągnij kostke z cewki i zobacz czy zgasnie.
     
  17. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 729
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    wólka
    Zatkaj dolot otwartą dłonią
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. audi a4 ADP

    ,
  2. audi a4 b5 co oznacza kod adp