1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi a4 b5 1.9 Tdi szarpanie

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Gimmeshelter, 11-10 18.

  1. Gimmeshelter

    Gimmeshelter Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam, mam pacjenta audi a4 b5 1.9 Tdi 110 km, skrzynia automatyczna,1996 rok. Boli go ze podczas jazdy stała prędkością czuć czasami takie szarpniecie i ogólnie zadrży wtedy samochodem. Samochód normalnie ma moc, pali od strzała żadnych problemów oprócz tego. Profilaktycznie wymieniony filtr paliwa, powietrza. Sprawdzałem poduszki silnika, kostki od skrzyni też żadnego oleju nie mają. Obstawiam że skrzynia kończy żywot, ale może coś innego? Serdeczne dzięki za podpowiedzi
     
  2. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 360
    Docenione treści:
    646
    Miasto:
    Szczecin
    Raczej pompa.

    Raczej pompa.
     
  3. Gimmeshelter

    Gimmeshelter Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Idzie to jakos zdiagnozować żeby mieć pewność??
     
  4. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 410
    Docenione treści:
    683
    Miasto:
    łódź
    tak ,vcds lub inny tester;) parametry wszystko Ci powiedza:)
     
  5. Gimmeshelter

    Gimmeshelter Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Jutro podepne i wrzucę parametry
     
  6. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    512
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Pomorskie
    Jaka skrzynia? 4 czy 5 biegów?
    Szarpie na jedynym biegu, czy podczas przełączania?

    Zacznij od sprawdzenia poziomu i stanu oleju, w dalszej kolejności elektrozawory. Możliwe jeszcze że konwenter się kończy.

    Raczej naprawa słabo opłacalna i szukał bym nowej skrzyni. No chyba, że to jakiś pierdół :)
     
  7. Gimmeshelter

    Gimmeshelter Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-10 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Skrzynia bodajże 5 biegów. Szarpniecie jest przy stałej jeździe czy to 40 km/h czy 100. Następuje wtedy lekkie podniesienie obrotów i drgania przenoszą się na karoserie, że tak zaszarpie i zatrzesie. Zaraz może uda mi się odczytać parametry vcds
     
  8. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    512
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Pomorskie
    Zacznij od tego co pisałem, olej, diagnostyka elektrozaworów i parametry pracy skrzyni. Ja bym stawiał na konwenter, ale to takie trochę wróżenie z fusów :)

    Ogólnie jak coś będziesz potrzebował do niej to daj znac. Mam chyba jedną taką z przeznaczeniem na części (na konwenter nie licz, przyspawany jest do wałka i jedynie idzie go na siłę wyrwać, więc złom :), ale jakieś tam pierdołki typu sterowanie czy coś to mogę z niej wyjąć)

    zobacz też po ile takie skrzynie chodzą, bo czasem gra nie warta świeczki...
     
  9. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    Sprzęgło leży