1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi a4 b5 dławi się

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Maxx13, 26-09 20.

  1. Maxx13

    Maxx13 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-09 20
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Cześć Wszystkim,

    Pacjent: Audi A4 B5 1.6 Beznyna+LPG

    Problem: auto na zimnym silniku działa bez zarzutu, po osiągnięciu 50-60 stopni zaczyna się co jakiś czas dławić i tracić moc. Po osiągnięciu 90 stopni trzyma temperaturę, objawy nadal nie znikają.

    Zdarzyło się, że sam zgasł :( Objawy występują zarówno na benzynie jak i na gazie. W ciemno wymieniłem wisko i nie pomogło :(

    Spotkał się ktoś z takimi objawami? Co mogło się zepsuć? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
     
  2. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 691
    Docenione treści:
    2 345
    Zepsuło ci się
    :)
     
  3. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    464
    Docenione treści:
    69
    Czujnik temperatury, układ zapłonowy do sprawdzenia.
    Jak nie masz testera to nawet nie próbuj zgadywać.
    Nie wiem kto Ci kazał wisko zmieniać.
    Strzał kulą w płot.
    Myślę że dalej nie ma sensu wymieniać wszystkiego w ciemno.
    To prosty silnik i w miarę kumaty mechanik zrobi to taniej niż koszt czesci wymienianych na oślep.
     
    Psikuta1994 i adik33 lubią to.
  4. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 563
    Docenione treści:
    691
    Miasto:
    Pogorzela
    A co ma visco do zapłonu? Mogłeś koło zapasowe wymienić. Synu kable, świece, czujnik temperatury cieczy... Takie rzeczy wymień a nie visco.
     
  5. Vicia

    Vicia SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    26-12 18
    Postów:
    2 193
    Docenione treści:
    527
    Miasto:
    Centrum Kraju
    teraz na bank wiemy ze visco bylo dobre.
     
  6. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    5 781
    Docenione treści:
    2 054
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Nie wiemy czy było dobre, natomiast wiemy, że wymiana wisko nie spowodwała, że usterka której op szuka ustąpiła.
     
  7. Vicia

    Vicia SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    26-12 18
    Postów:
    2 193
    Docenione treści:
    527
    Miasto:
    Centrum Kraju
    no moze zle sforłumowałem ...dobre czy nie to napewno nie było wisko...
    Trzeba by bylo isć w strone ukladu zasilania moja metoda to.. po nitce do kłebuszka lup od dwusetki po litra.
    SPRAWDZIĆ .nie wymieniać wszystko na pałę. chyba ze juz ostatecznosc
     
  8. adik33

    adik33 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-08 19
    Postów:
    105
    Docenione treści:
    23
    Krótko i na temat :)
     
  9. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    5 379
    Docenione treści:
    6 629
    Miasto:
    Mazowieckie
    a jeśli wisko było dobre a wymienił na zapsute?
     
  10. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    12 164
    Docenione treści:
    6 344
    Miasto:
    turek
    w drugą stronę się kręci a to powoduje ciąg wsteczny. 1.6 ma tyle siły co koń w drodze na Morskie Oko po 16 godzinach pracy, to poszarpuje bo rady nie daje.