andrzejgruz
Bywalec
- Dołączył
- 13.11.2023
- Postów
- 55
- Punktów
- 6
Witam, mam problem z odpaleniem swojej Audi A4 B6 1.8T
Pierwszy problem pojawił się, bo wymieniałem pompę paliwa na nową, pewnego dnia gdy paliwa była rezerwa to miała problem z odpaleniem (kręciła z 2 sek i odpaliła i zamuliło a potem było okej już)
Przed wymianą pompy, zmieniłem filtr paliwa na ori.
Potem przerobiłem teraz listwę wtryskową i jest regulator w listwie a nie w filtrze. Doprowadziłem powrót do pompy a filtr paliwa zmieniłem na przelewowy.
Przez jakiś czas było okej, ale teraz na zimnym silniku znów kręci z 2 sek i odpali, zamuli a potem już jest okej
W sumie było okej na pełnym baku, a gdy paliwa jest już pół baku to już coś muli na zimnym.
Gdzie szukać problemu? Pompa paliwa? czujniki temperatury? kompresja?
Pierwszy problem pojawił się, bo wymieniałem pompę paliwa na nową, pewnego dnia gdy paliwa była rezerwa to miała problem z odpaleniem (kręciła z 2 sek i odpaliła i zamuliło a potem było okej już)
Przed wymianą pompy, zmieniłem filtr paliwa na ori.
Potem przerobiłem teraz listwę wtryskową i jest regulator w listwie a nie w filtrze. Doprowadziłem powrót do pompy a filtr paliwa zmieniłem na przelewowy.
Przez jakiś czas było okej, ale teraz na zimnym silniku znów kręci z 2 sek i odpali, zamuli a potem już jest okej
W sumie było okej na pełnym baku, a gdy paliwa jest już pół baku to już coś muli na zimnym.
Gdzie szukać problemu? Pompa paliwa? czujniki temperatury? kompresja?