Witam,
Chciałabym się dowiedzieć czy wszystko przebiega tak jak powinno.
Wybrałam się do mechanika bo moje auto od czasu do czasu nie jechało do tyłu, kontrolki zamiany biegów znikały i włączył się tryb awaryjny. Powiedział, że jest za mało oleju w skrzyni. Dolał oleju i już gdy miał oddać mi auto zobaczył, że kapie olej. Wyciągnął skrzynie, wymienił filtr, uszczelkę. Odebrałam audi i dalej mi znikały kontrolki ( nie, że się wszystkie świeciły tylko po prostu znikały z ekranu) i po niecałym tygodniu od odbioru auto znowu nie chciało cofać i za kilka dni włączył się tryb awaryjny. Co się może dziać? Mechanik mówi, że może sterownik. Mnie bardziej zastanawia ( totalnie się nie znam) czy mechanik powinien widzieć co się dzieje po przeglądzie auta , czy to jest metoda prób i błędów. Ponieważ zapłaciłam już 1500 euro, auto dalej nie naprawione. Auto 2003 rocznik i jakbym widziała, że może to być jeszcze coś innego to bym w nie tyle nie pakowała Po prostu nie wiem powinnam zmienić warsztat.
Chciałabym się dowiedzieć czy wszystko przebiega tak jak powinno.
Wybrałam się do mechanika bo moje auto od czasu do czasu nie jechało do tyłu, kontrolki zamiany biegów znikały i włączył się tryb awaryjny. Powiedział, że jest za mało oleju w skrzyni. Dolał oleju i już gdy miał oddać mi auto zobaczył, że kapie olej. Wyciągnął skrzynie, wymienił filtr, uszczelkę. Odebrałam audi i dalej mi znikały kontrolki ( nie, że się wszystkie świeciły tylko po prostu znikały z ekranu) i po niecałym tygodniu od odbioru auto znowu nie chciało cofać i za kilka dni włączył się tryb awaryjny. Co się może dziać? Mechanik mówi, że może sterownik. Mnie bardziej zastanawia ( totalnie się nie znam) czy mechanik powinien widzieć co się dzieje po przeglądzie auta , czy to jest metoda prób i błędów. Ponieważ zapłaciłam już 1500 euro, auto dalej nie naprawione. Auto 2003 rocznik i jakbym widziała, że może to być jeszcze coś innego to bym w nie tyle nie pakowała Po prostu nie wiem powinnam zmienić warsztat.