• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Audi A4 B7 2.0 TDi BRF

DK1993

Bywalec
Dołączył
29.06.2018
Postów
67
Punktów
8
Wiek
32
Witajcie. Mam problem z wyzej wymienionym autem. Przyciagniete na kontrolke oleju I brak podcisnienia. Wymieniony imbus,I pompa vacum. Cisnienie oleju jest,podcisnienie tez. Po tym zaczely sie problemy ktorych klient twierdzi ze nie bylo. Miedzy 2 a 3 tys. Obr silnik szarpie,przerywa I schodzi z obrotow. Bledy: z czterech pompowtryskow "sygnal nieprawidlowy", "bład balansu/zrownowazenia". Po zgaszeniu I odpaleniu jest OK poki nie przytrzyma sie go miedzy 2 a 3 tys.

Wiazka podmieniona,vacum nowe,filtr nowy,pompowtryski wrocily z regeneracji I dalej to samo...

Pomozcie bo dostane depresji przez ten samochod...
 

DK1993

Bywalec
Dołączył
29.06.2018
Postów
67
Punktów
8
Wiek
32
Sprawdzalem ja,nie widac zeby jej cos dolegalo. Zapchany kat moze tak buczec przy tych 2 tys. ??Najpierw jest takie buczenie a potem ten objaw. Juz rozne teorie wymyslam...
 

GSS-Daniel

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.06.2012
Postów
1948
Punktów
391
A jak ma sie turbo jak ciśnienie oleju padło ?
Wałki balansujące nie przestawione przy wymianie imbusa ?
CO do błędu pompek to ja bym podgiął piny na wtyczkach, gubią sygnał po rozgrzaniu.
 

DK1993

Bywalec
Dołączył
29.06.2018
Postów
67
Punktów
8
Wiek
32
Turbo ma slabe. 450 tys. Na blacie.Luz na wirniku dosyć duży. Walkow nie ruszałam bo gniazdo imbusa było w dobrym stanie. Sprawdzę tą wiązkę jeszcze raz. Wali błędami z 4 pompek jednocześnie
 

GSS-Daniel

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.06.2012
Postów
1948
Punktów
391
TO szukaj w kablach, ja ze 3 razy w życiu wymieniałem te wiazki.
Co do buczenia, to własnie turbo przychodzi mi na myśl, ze sie dusi. Miałem taki przypadek 3 tygodnie temu w a6, wywalili dpf i auto zaczęło sie właśnie dusić, buczeć przy przyspieszaniu. Wymieniłem turbo i pojechało.
 

DK1993

Bywalec
Dołączył
29.06.2018
Postów
67
Punktów
8
Wiek
32
Konpresja po 31 na kazdym. Chyba jeszce raz jada do sprawdzenia. Dwa maja BIPy ponad 100 caly czas
 

GSS-Daniel

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.06.2012
Postów
1948
Punktów
391
A Ty tam czasem nie masz pompek G+ ? Ich nie naprawią...
 

DK1993

Bywalec
Dołączył
29.06.2018
Postów
67
Punktów
8
Wiek
32
Pompa po fabrycznej regeneracji,zakupiona w znanej sieci hurtowni. W srodku piach ! Pompa ze szrotu z wypiaskowana obudowa wlozona do pudełka...
 
Do góry Bottom