ZdzichuJarzyna
Nowy
- Dołączył
- 24.07.2022
- Postów
- 2
- Punktów
- 0
Witam. Zmagam się z problemem dziwnego dźwięku w trakcie przyśpieszania już od ponad 2 lat. W tym czasie auto odwiedziło wiele warsztatów i nikt nic nie mógł znaleźć.
Auto to Audi A4 B7 2.0TDI 170KM kod silnika BRD
Opis problemu:
Podczas jazdy na biegach 3, 4, 5, 6 w trakcie dynamicznego przyspiesznia ( gaz w podłogę) słychać jakieś dziwne dzwonienie, coś jakby jakaś mocno zajechana rolka ocierała czy jakieś tarcie metalu o metal. Dzieje się to w zakresie obrotów od 2 tysięcy do 3.2. Tylko i wyłącznie w trakcie jazdy przy wdepnietym gazie do dechy, przy delikatnej jeździe nie występuje, na postoju nie występuje. Dźwięk gdzieś spod maski, z centrum lub delikatnie z prawej strony.
Umieściłem telefon pod maską by nagrać to blizej tutaj link:
Nie trzeba nic pobierać na stronie jest player.
Co zrobione w aucie na przestrzeni dwóch lat;
- komplet wahaczy
- poduszki silnika (zamienniki)
- poduszka skrzyni
- dwumas ze sprzęgłem
- rozrząd wraz z dokładnym sprawdzeniem i wymiana rolek
- jeden przegub wewnętrzny
- turbo
- klocki, tarcze
Nie wiem już gdzie szukać do jakiego mechanika jechać żeby mógł to namierzyć.
Auto jeździ normalnie, ma moc, niedawno było na wymianie turbiny z programem - 210km i 435nm.
Może tutaj znajdzie się ktoś żeby nakierować gdzie szukać. Mechanicy w większości zbywają mnie, jeździć obserwować.
Auto to Audi A4 B7 2.0TDI 170KM kod silnika BRD
Opis problemu:
Podczas jazdy na biegach 3, 4, 5, 6 w trakcie dynamicznego przyspiesznia ( gaz w podłogę) słychać jakieś dziwne dzwonienie, coś jakby jakaś mocno zajechana rolka ocierała czy jakieś tarcie metalu o metal. Dzieje się to w zakresie obrotów od 2 tysięcy do 3.2. Tylko i wyłącznie w trakcie jazdy przy wdepnietym gazie do dechy, przy delikatnej jeździe nie występuje, na postoju nie występuje. Dźwięk gdzieś spod maski, z centrum lub delikatnie z prawej strony.
Umieściłem telefon pod maską by nagrać to blizej tutaj link:

Nie trzeba nic pobierać na stronie jest player.
Co zrobione w aucie na przestrzeni dwóch lat;
- komplet wahaczy
- poduszki silnika (zamienniki)
- poduszka skrzyni
- dwumas ze sprzęgłem
- rozrząd wraz z dokładnym sprawdzeniem i wymiana rolek
- jeden przegub wewnętrzny
- turbo
- klocki, tarcze
Nie wiem już gdzie szukać do jakiego mechanika jechać żeby mógł to namierzyć.
Auto jeździ normalnie, ma moc, niedawno było na wymianie turbiny z programem - 210km i 435nm.
Może tutaj znajdzie się ktoś żeby nakierować gdzie szukać. Mechanicy w większości zbywają mnie, jeździć obserwować.
Ostatnia edycja: