• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Audi a4 b7 2006

Delbeta

SuperMechanior
Dołączył
20.04.2018
Postów
127
Punktów
1
Wiek
28
Miasto
Połaniec
Mieszczą się w normie . Uszczelki na pompowtrydkach wymieniałes ?
 

Piotr18021973

SuperMechanior
Dołączył
14.08.2017
Postów
405
Punktów
8
Wiek
48
Miasto
Szczytno
Na biegu jalowym czuć czasami drobne szarpniecia w zakresie 1200 obrotow trochę mocniej szarpie ,dodając dalej delikatnie gazu 1800 obrotow i trzymając na tych obrotach zaczyna szarpac mocno żuca silnikiem wyżej obroty uspokaja się ale mimo wszystko czuć nierówna pracę i zawsze ten sam zakres wymienione Dwumasa ,wałek nowy,szklanki panewki,uszczelniacze pod wtryskami,rozrząd synchro 0 ,listwa zasilająca wtrysku też nową, egr oczyszczony po parametrach trochę późno się zamyka jak zejdzie silnik z obrotow ale to chyba nie przyczyną. Gieometria turbo oczyszczona n75 nowy płynnie przyspiesza .I tylko te wtrysku przychodzą do głowy bo jak zmieniłem z 3 na czwarty je miejscami to gorsze parametry poszły za nim
 

Delbeta

SuperMechanior
Dołączył
20.04.2018
Postów
127
Punktów
1
Wiek
28
Miasto
Połaniec
Sprawdzałeś jakie ciśnienie paliwa podaje vacum pompa ?
 

Misiek

Administrator
Dołączył
6.10.2010
Postów
5955
Porady
3
Punktów
2131
Miasto
Szczecin
WWW
auto-mis.szczecin.pl
Nie to żebym się czepiał ale pompa vacum nie wytwarza ciśnienia paliwa, poszedł bym nawet krok dalej i stwierdził, że nie wytwarza ona ciśnienia w ogóle jakiegokolwiek.
 

Delbeta

SuperMechanior
Dołączył
20.04.2018
Postów
127
Punktów
1
Wiek
28
Miasto
Połaniec
W VW i Audi vacum pompa to tandem pompa podciśnieniową i paliwową
 

Misiek

Administrator
Dołączył
6.10.2010
Postów
5955
Porady
3
Punktów
2131
Miasto
Szczecin
WWW
auto-mis.szczecin.pl
Ale ja o tym wiem.
Pompa vakum nie wytwarza ciśnienia tylko podciśnienie, ponadto nie paliwa, za wytwarzanie paliwa odpowiedzialna jest pompa paliwa, która owszem jest zintegrowana w jedną jednostkę razem z pompą wakum. Takie raczej czepianie się ale detale mają znaczenie, przynajmniej dla mnie.
 

Piotr18021973

SuperMechanior
Dołączył
14.08.2017
Postów
405
Punktów
8
Wiek
48
Miasto
Szczytno
Ale koniec końców wszyscy wiemy o co chodzi
Z ta pompa wiemy A co do szarpania silnikiem raczej nie .z
Automatyczne połączenie postów:

Z ta pompa wiemy A co do szarpania silnikiem raczej nie .zmierze dziś jakie wytwarza ciśnienie, chodź wydaje mi się że był by problem że spadkiem mocy szarpanie przy przyspieszeniu A z tym problemu nie ma tylko przy jednostajnej jezdzie
Automatyczne połączenie postów:

Mieszczą się w normie . Uszczelki na pompowtrydkach wymieniałes ?
Tak I bez zmian
 

Danmar

SuperMechanior
Dołączył
10.04.2015
Postów
224
Punktów
52
Miasto
Poznań
Rolki dźwigienek pompowtryskiwaczy do sprawdzenia czy ok, zrobiłbym też pomiar ciśnienia paliwa jakie daje tandempompa
 

lisek171

SuperMechanior
Dołączył
22.11.2014
Postów
172
Punktów
31
Grupa 023 sugeruje niedostatek paliwa co misiek wskazał , regulowalwes skok lasek na pompkach czy na pale skręcone jak było? Sugeruje filter na początek pompa w zbiorniku i tandem ostatni sprawdź cisnienie
 

toomii76

toomi
Dołączył
2.11.2014
Postów
12653
Punktów
6547
Miasto
turek
Maf, map, klapa gasząca, czujnik wału. A EGR bym zaślepił jak pewny nie jest.
 

Piotr18021973

SuperMechanior
Dołączył
14.08.2017
Postów
405
Punktów
8
Wiek
48
Miasto
Szczytno
Regulowane książkowo, przed wymiana walka był ten sam problem jutro zmierza ciśnienie pompy tandem ,filtr nowy pompa w zbiorniku powinna być ok ,pali przy niskich od strzała ,jednak potrafi na sekundę dwie przykulec swiece dziś sprawdzone są ok 23 bipy na jalowym sięgają-50 ale na obrotach 3000 tak jak powinno się sprawdzać nie przekraczają-30
Automatyczne połączenie postów:

Maf, map, klapa gasząca, czujnik wału. A EGR bym zaślepił jak pewny nie jest.
Co do klapy błędy bardzo często wyskakują błąd silnika klapy
Automatyczne połączenie postów:

Maf, map, klapa gasząca, czujnik wału. A EGR bym zaślepił jak pewny nie jest.
Był zaslepiony nie dało to nic ,mniejsze szarpanie się zrobiło po zmianie n75 teraz turbo nie szarpie tylko płynnie się podnosi od dołu pracuje na całym zakresie .Tak myślę może programowo by zrobił off egr może to pomogło
 
Ostatnia edycja:

Danmar

SuperMechanior
Dołączył
10.04.2015
Postów
224
Punktów
52
Miasto
Poznań
Moim zdaniem egr off nic nie da. Sprawdź ciśnienie paliwa na tandem. Broki były sprawdzone jak wałek wymieniałeś?
 
Do góry Bottom