1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

audi A4 b9 2.0 TFSI 252 KM szarpanie podczas jazy silnikiem

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika S_kulcz, 14-09 19.

  1. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Witam.
    Jak w tytule .
    Mam problem z autem , auto po kolizji, wymieniona turbina, jeden z magnesów miał ukruszoną kostke, tak nie było więcej problemów. Ostatnio wstawiłem nowe świece.
    Ostatnio podczas jazdy próbnej wyskoczył błąd czujnika Map sensor, niezrozumiały sygnał.
    Czujnik wymieniony na nowy ale problem z szarpaniem nie zniknął.
    Podczas delikatnego przyspieszania w zakresie do 2000 obr ma skoki czyli szarpie.
    Podczas jazdy gdy ustawie tempomat na 45 km/h zaczyna szarpać autem .
    Najgorsze nie wyrzuca błędów,
    Jak ma ktoś pomysł co to bedzie , z góry dziekuje za podpowiedzi.

    Zrobiłem VCDS usunięcie zapisanych wartości na chwile silnik zaczął pracować prawidłowo, po 5 minutach wszystko wróciło i zaczął szarpać
     
  2. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Dzisiaj dowiedziałem się że może to być cisineinie Paliwa
    Czy ktoś może to potwierdzić i jakie powinno być??
     
  3. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Wyrzucił błąd wypadania zapłonu na każdym cylindrze i dodatkowo ogólny błąd z wypadaniem zapłonu oraz niezrozumiały sygnał z czujnika mas powietrza w kolektorze ssącym. Może ktoś coś podpowie ...???
     
  4. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    8 804
    Docenione treści:
    4 711
    Miasto:
    turek
    Nieszczelność?
     
    komar200 lubi to.
  5. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 549
    Docenione treści:
    1 069
    Miasto:
    grudziadz
    Chyba kolektor ci się szykuje do wymiany.
     
  6. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    750
    Docenione treści:
    215
    podaj kod silnika !
     
  7. s2ławek

    s2ławek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-03 17
    Postów:
    125
    Docenione treści:
    19
    Miasto:
    lublin
    A czy korek wlewu oleju odkręcić na odpalonym
     
  8. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Kod silnika CYMC.
    Co do kolektora ssącego sprawdzałem i nieszczelności nie widać.
    Silnik szarpie na wolnych obrotach i podczas jazdy , ale tylko równej . Przyspiesza bardzo dobrze ma moc.

    W załaczniku błedy odczytane po trasie 600 km.

    To musze sprawdzic.
    Cisnienie na cylindrach sprawdzone. Jet Ok
     

    Załączone pliki:

  9. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    750
    Docenione treści:
    215
    w jaki sposób sprawdzałeś ??
     
  10. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Robilem test na plaka i bezyne , wykrecilem go całkowicie i ogledziny
     
  11. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    750
    Docenione treści:
    215
    ..czy ta kolizja mogła oddziaływać na sterownik silnika ?
     
  12. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 549
    Docenione treści:
    1 069
    Miasto:
    grudziadz
    Jeżeli pod kątem szczelności nie zaobserwowałeś żadnych problemów to zostaje rozrząd do sprawdzenia .
     
    toomii76 lubi to.
  13. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Auto ma 28 tys nalotu.

    Ciężko powiedzieć bo uszkodzenie było z prawej strony. Sterownik z Lewej strony.
    Instalacja nie była szczególnie uszkodzona. Ale auto trochę stało z wyładowanym aku
     
  14. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Z tego co pamietam gdyby było coś z rozrządem to od razu wyrzuca błąd synchronizacji wałków ( położenia) a tu nic.
    Najgorsze ze te błędy z wypadaniem zapłonu wyskoczyły dopiero teraz wcześniej nie pokazywały się żadne i nie wiadomo było o co chodzi.
    Niestety obiawy nie ustały a mi głowa dymi z od myślenia.
    Czekam na poradę od forumowiczów napewno ktoś coś podobnego przerabiał .
     
  15. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    750
    Docenione treści:
    215
    ..a czy uwzględniłeś stan akumulatora (jego sprawność )--jeżeli będzie słaby wówczas będą pojawiały irracjonalne błędy które przy sprawnym zazwyczaj się nie pojawią .Zwróć uwagę na połączenia elektryczne szczególnie w obrębie sterownika a także na masę(-) !
     
  16. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Sprawdzone masy , aku nowy , naładowana bateria.
     
  17. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    750
    Docenione treści:
    215
    ..czy zmierzyłeś ciś . paliwa na listwie ?
     
  18. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Jeszcze nie ale myślę ze gdyby z ciśnieniem był problem to auto by nie miało mocy.
     
  19. liberko303

    liberko303 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-04 16
    Postów:
    57
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Białystok
    A sondy mają dobre korekcję ? Może odłącz je i wtedy ruru, miałem kiedyś takie szarpiące 2,7 przez sondy i błędu nie było na sondy.
     
  20. S_kulcz

    S_kulcz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    12-09 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kołobrzeg
    Sonde przed katem wymieniłem . Bo była walnieta . Moge spróbować .